برنامه ایمیل Yahoo Mail اندروید

سرویس ایمیل شرکت خدمات اینترنتی یاهو را تقریباً همه می شناسند و از اولین سرویس هایی بود که این غول اینترنتی با راه اندازی آن آغاز به کار کرد. در ابتدا این سرویس از نظر حجمی بسیار محدود بود اما رفته رفته این محدودیت کمتر شده تا به حال که فضای خجمی 1000 گیگابایتی را به کاربران ارائه می کند. کاربران قدیمی اینترنت به خوبی به یاد دارند که سرویس ایمیل گوگل یا همان جی میل حتی امکان ثبت نام به عموم کاربران را نداده و تنها با دعوتنامه می توانستیم از جی میل استفاده کنیم. از آن زمان ها سالیانی می گذرد و درست است که جیمیل محبوبیت کم نظیری پیدا کرده اما سرویس ایمیل یاهو نیز همچنان کاربران و طرفداران خود را دارد. برنامه ایمیل Yahoo Mail که برای اندروید عرضه شده علاوه بر امکان دسترسی به ایمیل یاهو، سرویس های دیگری نظیر Microsoft Hotmail و Gmail و AOL را نیز پشتیبانی می کند.

برنامه ایمیل Yahoo Mail اندروید

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن امکان معرفی افراد و اشخاص مهم برای دریافت نوتیفیکیشن و اعلان تنها از طرف آن هاست به طوریکه مزاحمتی برای کاربر از طرف ایمیل های تبلیغاتی یا خبر نامه ها ایجاد نشود.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.