برنامه گفتگوی آنلاین Cuddle

همه ی ما نیاز داریم تا گاهی با دیگران درد دل کنیم و مطالبی را با ایشان در میان بگذاریم. اما مشکل این جاست که در دنیای پر مشغله ی امروزی افراد کمتر برای یکدیگر وقت می گذارند. این جاست که برنامه گفتگوی آنلاین Cuddle به کمک ما می آید. به کمک این اپلیکیشن می توانید اتاق های گفتگوی مختلف را انتخاب کرده و در آن ها به عضویت در آیید و یا اتاق گفتگوی خودتان را ایجاد کنید و به صورت صوتی یا نوشتاری با دیگران ارتباط برقرار کنید.

برنامه گفتگوی آنلاین Cuddle

توجه کنید که نباید برنامه گفتگوی آنلاین Cuddle را با اپلیکیشن های پیام رسان اشتباه بگیرید. این برنامه جهت گفتگوی اتفاقی و گذرا و دوست یابی موقت توسعه داده شده است و هدف آن رساندن پیام ها به افراد خانواده و دوستان قبلیتان نیست. در این اپلیکیشن می توانید فضایی صمیمی برای گفتگو در مورد مسائل روزمره و اتفاقات هر روز زندگی شخصی خود بسازید. این گفتگو ها می تواند به صورت خصوصی با فرد مورد نظر شما باشد و یا به صورت گروهی و چند نفره گفتگو و چت کنید. ناگفته نماند که دوستان فیسبوکی خود را نیز می توانید در این اپلیکیشن بیابید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.