کنترل از راه دور کامپیوتر با TeamViewer نسخه ی اندرویدی + ویندوز

بزرگترین مشکل دستگاه های کامپیوتر رومیزی این است که به آسانی قابل حمل نیستند. این یعنی شما را هم محدود به زمان و مکان خود می کنند جدا از این حتما برایتان پیش آمده که خواسته باشید به همراه دوستتان با رایانه کار کنید اما شما هر کدام در مکانی مختلف هستید پس به ناچار باید یکدیگر را ملاقات کنید اما شرکت آلمانی TeamViewer مدت هاست که یک راه حل ساده و سریع اما کافی برای این مشکلات و نیازها ارائه کرده است. به کمک اپلیکیشن موبایل TeamViewer می توانید کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ خود را توسط اینترنت و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کنترل کنید.

طرز کار این برنامه اینچنین است که به محض اجرای آن بر روی رایانه یا نوت بوک یک کد و رمز عبور به شما اختصاص می دهد که می توانید توسط این کد از هر جا و هر زمان توسط خودتان یا دیگران آن دستگاه را به صورت تصویری کنترل کنید. البته کار فقط به کنترل و کار با رایانه ختم نمی شود و این برنامه مزیت ها و امکانات دیگری هم دارد برای مثال :

– امکان چت با دو طرفه متنی ، صوتی و یا حتی تصویری ( برای چت تصویری به وبکم و برای صوتی به میکروفون نیاز خواهید داشت)

– به اشتراک گذاری تمامی محیط دستکتاپ یا پنجره های ویندوز

– قابلیت انتقال فایل با چند کلیک ساده بین دو دستگاه ( بدیهیست سرعت بستگی به سرعت دسترسی شما به شبکه ی اینترنت دارد.)

– سازگاری تقریبا با تمامی نسخه های ویندوز XP – Windows Server – Windows 7 ,8 – Windows Vista

– برقراری ارتباط امن با اتصال SSL به سرور

– پشتیبانی از کامپیوتر های دارای چند مانیتور و نمایشگر

1 2 3

مراحل اجرا :

1- پس از دانلود نسخه ی کامپیوتر ورژن 7 یا 10 به دلخواه خودتان (ورژن 7 برای گوشی های با اندروید قدیمی و ورژن 10 برای گوشی های جدیدتر) و اجرا یا نصب آن با صفحه ای مطابق تصویر زیر روبه رو می شوید. باید دو شماره ی ID وPassword را در گوشی اندرویدی خود وارد کنید و به همین سادگی تصویر و کنترل دسکتاپ کامپیوتر در اختیارتان قرار می گیرد.

teamviewerdesktop

– برنامه در دو نسخه ی اندروید و کامپیوتر قرار داده شده است همینطور نسخه ی کامپیوتر شامل دو نسخه ی لینوکس و ویندوزی برنامه است که به تفکیک برای دانلود ارائه شده است البته نسخه ی لینوکس برای اوبونتو و دیگر توزیع های Debian کار می کند و هردو معماری سخت افزاری 32 بیتی و 64 بیتی را پشتیبانی می کند.

– برای کاربرانی که از نسخه ی اندروید قدیمی تر در گوشی یا تبلتشان استفاده می کنند (اندروید 2.2 یا قدیمی تر) ورژن 10 برنامه کار نمی کند و به ناچار باید ورژن 7 نرم افزار را استفاده کنند.

تصویر نهایی دستکتاپ شما توسط برنامه در گوشی یا تبلت نمایش داده می شود. برای مثال تصویر زیر برای ویندوز 8 است:

teamviewer5

توجه داشته باشید که ورژن یا نسخه ی هر دو دستگاه مبدأ و مقصد باید یکی باشد یعنی اگر بر روی گوشی موبایل نسخه 7 را نصب کرده اید در کامپیوتر هم باید نسخه 7 را نصب کنید در غیر اینصورت توانایی اتصال را نخواهید داشت و با خطای عدم سازگاری مواجه می شوید.

 

دانلود نسخه سازگار با اندروید2.2 دانلود نسخه کامپیوتر ورژن 7 برای اندروید 2.2

 

 

دانلود نسخه سازگار با اندروید 4 به بالا دانلود نسخه ویندوزی ورژن 10.0.36244 سازگار با اندروید 4 به بالا دانلود نسخه لینوکس دبیان و اوبونتو

 

 

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.