برنامه بدنسازی Just 6 Weeks برای تربیت بدنی

اپلیکیشن Just 6 Weeks یکی از بهترین برنامه ریزها برای زمان بندی و کنترل و مدیریت ورزش کردن و حرکات نرمشی و تربیت بدنی است. این برنامه همانطور که از اسمش نیز پیداست از شما می خواهد تا فقط به مدت 6 هفته از برنامه ریزی ها و دستورات ورزشی آن همانند یک مربی اطاعت کنید تا از بدن شما یک بدن ورزیده و آماده بسازد. طرز کار برنامه بدین صورت است که از شما خواسته می شود تا حرکاتی مانند دراز و نشست ، شنا ، بارفیکس و … را برای اولین بار به حداکثر تعدادی که می توانید انجام دهید و به برنامه گزارش دهید.

پس از انجام دادن حرکات برای اولین بار و گزارش آن به اپلیکیشن ، حالا برنامه از شما می خواهد که به مدت یک یا دو روز استراحت کنید تا خستگی ناشی از اولین تمرین ها و گرفتگی عضلات شما برطرف شود. حالا مرتبه ی بعدی که برنامه را باز خواهید کرد بسته یه توانایی فعلیتان شما باید تعداد مرتبه حرکات ورزشی را انجام دهید. نگران نباشید چون برنامه زیر نظر متخصصان ورزشی تولید شده است و بسیار بعید است که به بدنتان آسیبی وارد شود. تنها کاری که شما باید با جدیّت آن را پی بگیرید این است که به انجام این حرکات و تمرین ها پایبند باشید و آن ها را به بعد موکول نکنید یا هر وعده را فراموش نکنید.

6weeks3 6weeks2 6weeks1

برنامه برای اینکه خسته نشوید و انگیزه و توان خود را از دست ندهید ما بین هر تعداد مشخص تمرین ها زمان محدودی را نیز برای استراحت و تجدید قوا در نظر گرفته تا از تمرینات دلزده و دلسرد نشوید. همچنین حتی می توانید در صورت کافی نبودن زمان استراحت درخواست زمان استراحت به برنامه بدهید. یکی دیگر از قابلیت های آن استفاده افکت های صوتی است که شما را از زمان شروع تمرینات یا تمام شدن ئقت استراحت مطلع می کند. برنامه دارای آمارگیر نیز هست که به شما نشان می دهد در بازه ی زمانی خاصی چه تعداد از کدام حرکات و تمرین ها را انجام داده اید همینطور دارای Reminder یا یادآور است که می تواند در زمان های خاص از روز شما را یادآوری کند که به انجام حرکات بپردازید. نکته ی مهم در استفاده از این برنامه این است که نا امید نشوید و تا 6 هفته تمرینات خود را به موقع و به صورت گفته شده انجام دهید تا بدنی ورزیده و سالم و آماده داشته باشید.

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا بالاتر

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.