نقشه آفلاین تهران اندروید

برنامه نقشه آفلاین تهران اندروید که از طرف سازمان شهرداری تهران طراحی و منتشر شده است شما را از استفاده از نقشه های گوگل و یا Waze و Nokia و دیگر اپلیکیشن ها بی نیاز می کند و به دنبال آن صرفه جویی هزینه را برایتان در بر خواهد داشت چرا که برای پیدا کردن مکان مورد نظر و یا دریافت نقشه ها نیازی به اتصال به اینترنت ندارید و می توانید با آسودگی تمام و به صورت کاملا آفلاین از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید. برخی از قابلیت هایی که با دانلود نقشه آفلاین تهران اندروید به آن ها دست می یابید به شرح زیر می باشند :

  • امکان اطلاع از وضعیت ترافیک منطقه ای (نیازمند اینترنت)
  • امکان جستجو آفلاین معابر و موقعیت ها
  • قابلیت پیدا کردن خطوط تاکسی، اتوبوس، مترو و …
  • امکان مسیر یابی با در نظر گرفتن طرح زوج و فرد یا طرح ترافیک
  • امکان اطلاع از وضعیت آلودگی هوا و …

نقشه آفلاین تهران اندروید نقشه آفلاین تهران اندروید

توجه داشته باشید که برای استفاده از هر امکان، برای مثال استفاده از قابلیت مسیر یابی آفلاین می بایست از قبل افزونه ی مربوطه را دانلود و نصب کنید. روال دانلود و نصب از طریق خود اپلیکیشن به سادگی قابل پی گیری می باشد. یکی از مزیت های بزرگ و ارزشمند این برنامه نسبت به برنامه های مشابه و یا نقشه های گوگل فارسی بودن نام خیابان ها و معابر و محله ها است که سردرگمی را بین کاربران به حداقل رسانده و موجب می شود هر کس با هر سن و با هر سطح سواد در حین استفاده با آن احساس راحتی کند. برنامه دارای قابلیت معرفی مشاغل و مکان ها در هر محله است و حتی خود شما نیز می توانید با ایجاد حساب کاربری مکانی را به بانک اطلاعاتی برنامه اضافه کنید. این مکان ها که توسط کاربران اضافه شده اند، با هر بار اتصال گوشی شما به اینترنت و اجرا کردن اپلیکیشن، به صورت خودکار برای شما نیز اضافه می شوند.

QRcode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

امروزه هزینه ی خرید کتاب ها برای قشر دانشجو سنگین و کمر شکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.