دانلود Desert Hunter : بازی شکارچی شترمرغ

بازی Desert Hunter از قبیل بازی های موبایلی به سبک Angry Birds است. در این بازی گیم پلی به این صورت است که باید با تیرکمان شتر مرغ ها را مورد هدف قرار دهید. با وجود دو حالت آسان و دشوار می توانید توانایی خود را در این بازی محک بزنید. همچنین با دانلود Desert Hunter و نصب آن بر روی دستگاه اندرویدی خود می توانید خلاقیت و ابتکار ذهنی خود را بالاتر ببرید چرا که گیم پلی این بازی به صورتی است که می بایست برای عبور از هر مرحله تاکتیک خاصی را به کار ببرید. مطمئنا وجود سلاح های مختلف و طراحی گرافیکی زیبا از نقاط قوت این بازی محسوب می شوند. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • وجود 7 نوع رقیب در بازی
  • دارا بودن 8 مورد سلاح مختلف در جریان بازی
  • وجود 18 مرحله یا Level در دو حالت آسان و دشوار
  • دارای طراحی بصری زیبا

دانلود Desert Hunter

بازی به دلیل طراحی ساده ولی خلاقانه و تا حدودی فکری بودن برای سنین پایین تر و کودکان نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و چه بسا موجب شکوفایی و رشد توانایی های فکری آن ها نیز شود. به هر حال این اپلیکیشن بازی را برای همه ی سنین توصیه می کنیم. البته ناگفته نماند که بازی ِ Desert Hunter : Crazy Safari معایبی و مشکلاتی نیز دارد که یکی از آن ها کنترل نشانه گر در بازی است که به نظر می رسد جای بهبود در این قسمت وجود دارد. کنترل نشانه گر در بازی به طوری است که گاها شما را دچار سردرگمی و  اشتباه می کند یعنی به جای حرکت به سمت درست، به طرف مخالف حرکت می کنید و باید گفت که تنها این مشکل کمی آزار دهنده است ولی بازی در کل بسیار زیبا و جالب است و توصیه می شود با دانلود Desert Hunter همینک آن را امتحان کنید.

نیازمند اندروید نسخه 4 به بالا

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.