دانلود Speedtest:اپلیکیشن تست سرعت اینترنت

اگر می خواهید از سرعت اتصال اینترنتی خود در هر لحظه مطلع شوید اپلیکیشن Speedtest.net مختص شماست. این سایت و اپلیکیشن مخصوص آن انتخاب شماره یک افراد در سراسر جهان برای تست سرعت اینترنت خود است و به حدی معروف است که شاید شما هم با آن آشنا باشید. با دانلود speedtest می توانید از قابلیت های بیشتری نیز برخوردار شوید که تعدادی از آن ها بدین قرار است:

  • امکان استفاده از سرورهای مختلف جهت تست سرعت
  • قابلیت انتخاب خود کار نزدیکترین سرور محلی به شما جهت افزایش سرعت و دقت تست
  • امکان مقایسه ی سرعت اتصال خود با دیگر ایرانیان یا هموطنان شما
  • امکان نمایش نتیجه ی تست با دو واحد Kbps و Mbps
  • قابلیت به اشتراگ گذاری نتیجه تست و سرعت اینترنت شما با دوستان و آشنایان جهت مقایسه با آن ها
  • دارای قابلیت نمایش شماره IP اتصال اینترنت شما

دانلود speedtest دانلود speedtest

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می شود رابط کاربری اپلیکیشن هم بسیار زیبا و چشمگیر طراحی شده است. اپلیکیشن بر روی همه ی اتصال های اینترنت اعم از دیتا، وای فای و … قابل استفاده است و محدودیتی از این جهت وجود ندارد. تنها توصیه ی ما به شما این است که از آن جا که برنامه برای تست سرعت اتصال شما نیاز به دانلود و آپلود دیتا دارد در مواقعی از آن استفاده کنید که استفاده از اینترنت برایتان هزینه ی بالایی نداشته باشد برای مثال می توان گفت که بهتر است با اتصال دیتای موبایل خود از این اپلیکیشن استفاده نشود مگر این که اقدام به خرید بسته های اینترنت کرده باشید. به هر حال اگر با خود فکر می کنید که ممکن است ISP یا همان شرکت سرویس دهنده ی اتصال اینترنتی شما از سرعت تبلیغ شده ی خود کم فروشی می کند، دانلود speedtest و استفاده از این اپلیکیشن می تواند یکی از بهترین راه ها برای اثبات یا رد این شک شما باشد.

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.