دانلود Layout اینستاگرام اندروید

Layout اپلیکیشن کمکی رسمی خود اینستاگرام است که به کمک آن می توانید به هنگام به اشتراک گذاری عکس های خود در این شبکه آن ها را به صورت کلاژ در بیاورید. برای مثال می توانید عکس های مختلف را به صورت افقی یا عمودی کنار هم قرار دهید و در یک فریم همزمان چندین عکس را به دوستان و مخاطبان خود نمایش دهید.  با دانلود Layout اینستاگرام می توانید علاوه بر موارد گفته شده افکت ها و بزرگنمایی و سایر عملیات را بر روی عکس های خود انجام دهید. از ویژگی های برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دارای قابلیت جستجوی عکس های دارای چهره در حافظه گوشی یا تبلت شما
  • امکان ایجاد تصاویر کلاژ تا 9 عکس در یک فریم
  • قابلیت گرفتن جندین عکس پشت هم برای از دست ندادن لحظه ای خاص
  • وجود فیلتر ها و افکت های عکاسی اینستاگرام در برنامه
  • عدم نیاز به ثبت نام یا اتصال اینترنتی و کارکرد بالفاصله ی برنامه پس از دانلود و نصب
  • امکان به اشتراک گذاری فایل های کلاژ ساخته شده توسط برنامه در شبکه های اجتماعی به غیر از اینستاگرام نظیر فیسبوک، توئیتر و ..

دانلود Layout اینستاگرام دانلود Layout اینستاگرام

طرز کار با برنامه به سادگی انتخاب چند عکس از گالری خود و تنظیم محل قرار گیری آن ها در فریم کلاژ است. در نهایت نیز می توانید بسته به دلخواه خود عکس ها را Mirror یا بزرگنمایی و ترتیب آن ها را عوض کرده و یا افکت های نور و رنگ مختلف بر رویشان اعمال کنید. همچنین با دانلود Layout اینستاگرام می توانید مطمئن باشید که عکس های کلاژ ساخته شده توسط آن با اپلیکیشن اینستاگرام بیشترین سازگاری را دارد. چراکه این برنامه توسط خود سازندگان اینستاگرام ساخته و منتشر شده است. به خاطر داشته باشید که حداقل ورژن سیستم عامل مورد نیاز برای استفاده از این اپلیکیشن، نسخه ی اندروید 4.1 است.

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا بالاتر

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

دستگاه های موبایلی روز به روز پیشرفته تر شده و بر امکانات و قابلیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.