برنامه متحرک سازی تصاویر StoryZ

برنامه متحرک سازی تصاویر StoryZ یکی از اپلیکیشن های ویرایش تصویر و تبدیل تصاویر به ویدئو های زنده است. به کمک این اپلیکیشن می توانید تصاویر ثابت خود را با تنها لمس بخش های گوناگون آن، متحرک سازی کنید. برای مثال اگر در نزدیکی یک آبشار عکس گرفته اید می توانید با انتخاب بخش هایی که آب از آن جا به پائین ریزش می کند، تصویر را به صورت کاملا اتوماتیک زنده کنید. بدیهی است که اپلیکیشنی با این کارآیی از پس دیگر نیاز های شما نظیر ویرایش و اعمال تغییرات ساده بر روی تصاویر نیز بر می آید.

برنامه متحرک سازی تصاویر StoryZ

کار با برنامه نیز بسیار ساده است و همانطور که گفتیم تنها کافی است بخش های متحرک و ثابت تصویر را از هم تشخیص داده و آن ها را از هم تفکیک کنید. خواهید دید که با یک کلیک ساده اپلیکیشن باقی ماجرا را به عهده می گیرد. پس از اعمال تغییرات و متحرک سازی تصاویر خود نیز می توانید آن را در خود اپلیکیشن با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. برنامه متحرک سازی تصاویر StoryZ همینطور محیط شبکه اجتماعی مانند Instagram را بر پا کرده است که می تواند میزبان تصاویر متحرک سازی شده ی کاربران این اپلیکیشن باشد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ساخت عکس پروفایل کارتونی Mirror Emoji Keyboard & Sticker Maker

برنامه ساخت عکس پروفایل کارتونی Mirror

شاید شما هم بار ها دیده باشید که افرادی عکس پروفایل خود را در شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.