Need for Speed جدید با عنوان Payback منتشر می شود

شرکت EA بعد از استقبال کم از نسخه ی قبلی یعنی 2015 این سری، در سال 2017 میلادی تصمیم به منتشر ساختن نسخه ی جدید تحت عنوان Payback نموده است تا تلاشی در جهت زنده کردن دوباره ی امید ها به این فرنچایز انجام داده باشد. منظور روز های طلائی این سری در دوران Underground ها و Most Wanted نخست می باشد. زمان عرضه Need for Speed Payback تحت هر سه پلتفرم اکس باکس، PS4 و PC طبق گفته ی سازندگان و توسعه دهندگان بازی در 10 نوامبر 2017 خواهد بود.

بنا به گفته ی سازنده، این نسخه از سری NFS مبتنی بر سرقت ها و نبرد های خودرویی و تعقیب و گریز توسط پلیس ها خواهد بود و داستان بازی نیز همان ایده ی خیانت و انتقام همیشگی است ( خمیازه ی ما 🙂 ). ادعای دیگر EA این است که شخصی سازی اتوموبیل ها درست همانند سری Underground بر خواهد گشت و با ماشین شخصی سازی شده ی خود می توانید در مسابقات و تعقیب و گریز ها شرکت کنید.

زمان عرضه Need for Speed Payback

زمان عرضه Need for Speed Payback

چند کلاس و مدل خودرو در این بازی وجود خواهد داشت از جمله : مسابقه، Drift، آف رود، Drag و فرار. از تصاویر و فیلم های کوتاه منتشر شده این چنین استنباط می شود که گیم پلی بازی محدود به زمان شب نخواهد بود و در روشنایی روز نیز انجام پذیر است. از تصاویر اندک منتشر شده از بازی این طور دریافت می شود که حس سری فیلم های سریع و خشن القا می شود. مطلب دیگر این که این بازی از موتور بازی سازی Frostbite استفاده می کند همان موتوری که توسط EA برای بازی ها وعناوین دیگری همچون FIFA و Mass Effect Andromeda و Battlefield استفاده شده است.

موضوع قابل توجه دیگر این که بنا به گفته ی EA هر کسی که بازی را قبل از زمان عرضه Need for Speed Payback پیش خرید کند نسخه ای را دریافت می کند که دارای ماشین های به گفته آن ها پلاتینیوم است که این پک اضافی شامل پنج خودروی شخصی سازی شده ی مخصوص و خاص است که هر کدام دارای دود لاستیک آبی خواهند بود.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه آموزش کاغذ و تا: Origami

برنامه آموزش کاغذ و تا: Origami

بازی یا هنر کاغذ و تا که با نام Origami نیز شناخته می شود یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.