دانلود برنامه همراه کارت : انجام کارهای بانکی

همانطور که می دانید در ایران هر بانک چه دولتی و چه خصوصی دارای تعداد بی شماری شعبه در سطح کشور است که این موضوع همیشه مورد تعجب همگان بوده است. خدماتی که در عصر کامپیوتر و الکترونیک در هر کجای کره ی خاکی به سادگی از طریق چند کلیک ساده و یا از طریق تلفن های هوشمند قابل انجام هستند، در سرزمین ما با حضور در شعب بانک و بعد از انتظار در صف های طولانی نیز ممکن است به نتیجه نرسد. از آن گذشته این تعداد بیشمار شعب بانکی که در دنیا این خیل عظیم کم نظیر است، از ارائه ی ضروری ترین خدمات به مشتریانشان عاجز هستند. از آن جا که نمی خواهیم از موضوع خودمان دور شویم باید بگوییم که هر کدام از این بانک ها دارای اپلیکیشن اختصاصی خود هستند برای مثال اپلیکیشن بانک ملی و بانک صادرات و … که اکثر آن ها را در گذشته در اختیار شما قرار دادیم. اما مشکل از آن جا شروع می شود که این تعداد بانک، برای کاربران موجب ایجاد سردرگمی و پیچیدگی می شوند چرا که کاربر برای هر حساب نزد هر بانک اولا یک شماره حساب دریافت می کند، دوماً یک شماره ی کارت، سوماً یک رمز اول و چهارماً یک رمز دوم و رمز خدمات اینترنتی و CVV2 و تاریخ انقضای کارت و … الی آخر. مطمئناً خوش حافظه ترین فرد هم از پس حفظ کردن این همه اعداد و ارقام بر نمی آید. بنابرین پیشنهاد ما به شما دانلود برنامه همراه کارت و استفاده از آن است که امور بانکی را برایتان تا حد زیادی تسهیل می کند. دو تصویر زیر متعلق به همین برنامه هستند :

دانلود برنامه همراه کارت دانلود برنامه همراه کارت

با دانلود برنامه همراه کارت انواع خدمات رایج بانکی نظیر اعلام موجودی، انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ یا خرید بسته های اینترنت و … توسط این برنامه امکان پذیر است. البته به خاطر داشته باشید که برخی امکانات ممکن است برای شما غیر فعال باشد. برای مثال برای دارندگان حساب ها و کارت های بانک ملی امکان دریافت موجودی یا صورتحساب گردش حساب وجود ندارد چرا که بانک اجازه ی ارائه ی چنین خدماتی از طریق برنامه های ثالث نمی دهد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.2 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

امروزه هزینه ی خرید کتاب ها برای قشر دانشجو سنگین و کمر شکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.