دانلود بازی Human Evolution : تکامل انسان و جانداران

با دانلود بازی Human Evolution : تکامل انسان و جانداران می توانید یکی از بازی های خلاقانه و وقت پر کن پلتفرم موبایل را تجربه کنید. در این بازی، بازیکن باید از رشته های دی ان ای دریافتی موجودات گوناگون را پدید آورد. گونه ی جاندار فقط می تواند با خودش جفت گیری کرده و طی مدّتی گونه ی جدید دیگری را پدید آورد. کل گیم پلی بازی همین بوده و برای پدیدار شدن جانداران جدید می بایست امتیاز خرج کنید که این امتیازات و سکه ها به صورت رایگان پس از مدّت کوتاهی به صورت خودکار به بازیکان اعطا می شوند و نیازی به نگرانی در این مورد نیست. گرافیک جذّاب و کودکانه، به همراه گیم پلی ساده اما سرگرم کننده را می توان از ویژگی های این اپلیکیشن بازی کم حجم بر شمرد.

دانلود بازی Human Evolution : تکامل انسان و جانداران

در مورد تبلیغات موجود در بازی نیز باید گفت اگرچه کاملاً بی آزار است و تنها بخش کوچکی از صفحه را اشغال می کند اما در صورت نارضایتی کاربر می تواند با مسدود سازی اتصال اینترنتی خود از هر گونه تبلیغات به هنگام بازی رهایی یابد. دانلود بازی Human Evolution : تکامل انسان و جانداران با حجم کمتر از 50 مگابایت به صورت مستقیم از طریق کلیک بر دکمه ی زیر امکان پذیر است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.