دانلود بازی Pop The Ice : پرتاب یخ

با دانلود بازی Pop The Ice : پرتاب یخ می توانید اوقات فراغت و زمان های تلف شده ی خود را به سادگی به یکی از بهترین دقایق در طول روز خود تبدیل کنید. این بازی با ایده ی ساده ی پرتاب یک قالب یخ از یک لیوان به لیوان دیگر می تواند به آسانی بازیکن را برای مدّت طولانی سرگرم کند. وجود 91 مرحله که در هریک شرایط و ابزار های جدیدی در اختیار بازیکن قرار داده می شود موجب می شود تا ایده ی ساده ی بازی تکراری نشود. این بازی به درستی ثابت می کند که داشتن طراحی گرافیکی خوب تنها عامل موفقیت و برتری یک بازی نیست و گیم پلی نیز به همان مقدار یا شاید هم بیشتر حائز اهمیت است.

دانلود بازی Pop The Ice : پرتاب یخ دانلود بازی Pop The Ice : پرتاب یخ

با دانلود بازی Pop The Ice : پرتاب یخ شما در نقش یک بارتندر در بازی ظاهر شده که می بایست از این راه یخ را به لیوان مشتریان برسانید. با هر بار پرتاب اشتباه یخ باید مرحله را از نو تکرار کنید. بدون در نظر گرفتن قوانین ساده ی فیزیک تقریباً غیر ممکن است که هر یک از این مراحل را پشت سر بگذارید. کافیست یکبار بازی را امتحان کرده تا برای مدت ها درگیر آن شوید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.