برنامه دوربین مخفی زنده اندروید : Walkie Tooth

برنامه دوربین مخفی زنده اندروید : Walkie Tooth یکی از بهترین اپلیکیشن های در این نوع است که به طور خلاصه قادر است تصاویر ویدئویی را به صورت زنده بین دو دستگاه اندرویدی تبادل و ارسال و دریافت کند. تبادل اطلاعات به توسّط وای فای یا حتّی بلوتوث امکان پذیر است و نکته ی جالب اینکه تصاویر با صدا ارسال می شوند. حتماً می دانید که نصب و راه اندازی دستگاه های دوربین مدار بسته هزینه ی گزاف و بالایی داشته و برای کاربرد های موقتی گزینه ی عقلانی به شمار نمی رود. در این جاست که Walkie Tooth بسیار کاربردی و مناسب ظاهر می شود. برای استفاده از اپلیکیشن لازم است برنامه در هر دو دستگاه اندرویدی نصب شوند و یکی از آن ها به صورت سرور و دیگری در حالت کلاینت متصل به سرور باشد و از طریق آی پی به سرور متصل شود. لازم به گفتن نیست که در حالت بلوتوثی کیفیت تصویر و صدا چندان مطلوب نبوده و بهتر است از وای فای استفاده شود.

برنامه دوربین مخفی زنده اندروید : Walkie Tooth برنامه دوربین مخفی زنده اندروید : Walkie Tooth

همانطور که در تصاویر فوق نیز مشاهده می شود امکان تغییر کیفیت تصویر و صدای ارسالی نیز وجود دارد تا در صورت دور بودن دو دستگاه از یکدیگر و پائین آمدن سرعت تبادل داده، کاربر با کندی و لگ مواجه نشود. ویژگی دیگر اپلیکیشن نبود هرگونه تبلیغات مزاحم است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.