دانلود بازی Cube Escape Paradox : فرار از خانه

با دانلود بازی Cube Escape Paradox در نقش یک کار آگاه به نام Dale Vandermeer ظاهر شده که خود را در محوطه ای عجیب و غریب و خانه ای محبوس می بیند. در بازی بایستی با اجسام و وسائل موجود در خانه تعامل داشته باشید تا سر نخ هایی برای فرار از خانه پیدا کنید. دقّت شما به جزئیات و نشانه هایی که در خانه یافت می شود می تواند موجب جلو رفتن داستان و ماجرای بازی شود. Cube Escape Paradox برای پلتفرم کامپیوتر های شخصی نیز عرضه شده و به رایگان از استیم قابل دریافت است. نسخه ی اندرویدی این بازی با نسخه ی کامپیوتری هیچ گونه تفاوتی نداشته و تنها امکان اجرای بازی در هر کجا را برای بازیکن به ارمغان می آورد.

دانلود بازی Cube Escape Paradox

با دانلود بازی Cube Escape Paradox و نصب و اجرای آن خیلی زود در می یابیم که طراحی ظاهری و گرافیکی بازی بسیار پر جزئیات و در عین حال نیز زیبا است. Cube Escape Paradox یک بازی ماجراجویی و معمایی است که همانطور که قبل تر هم گفتیم ثابت می کند که یک بازی با کیفیت و سرگرم کننده لزوماً نیاز به هزینه ی طراحی گزاف ندارد و به همین سادگی می توان یک عنوان جالب ساخت. البته که این بازی کمی کوتاه بوده و ایرادات جزئی وجود دارد اما در سطح خود کم نظیر است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 2.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.