دانلود بازی Leap On : جهش توپ

با دانلود بازی Leap On : جهش توپ می توانید یکی از بازی های ساده اما سرگرم کننده را تجربه کنید که برای پیشبرد بازی تنها نیاز به استفاده از یک دست خود دارید. تمام گیم پلی بازی در حرکت و پرش یک توپ از مرکز دایره به طرفین خلاصه شده است و در این بین می بایست از موانع و خطرات دوری کنید. در این بازی صدا گذاری خوب و گرافیک ساده اما زیبایی وجود دارد که می تواند باعث تمرکز هر چه بیشتر بازیکن شود. پس از پیشرفت بازیکن، امکان رقابت با بازیکنان سراسر دنیا وجود دارد. Leap On سرعت عمل و هوشیاری بازیکن را نیز می سنجد و بایستی در زمان مناسب عکس العمل صحیح نشان داده شود. در غیر این صورت پیشرفتی حاصل نمی شود.

دانلود بازی Leap On : جهش توپ دانلود بازی Leap On : جهش توپ

با دانلود بازی فیزیکی Leap On می توانید برای مدت ها در صف های انتظار سرگرم شده و از آن جا که برای بازی کردن تنها به یک انگشت نیاز دارید، بسیار آسان تر از بازی های دیگر می توانید در مواقع و شرایط مختلف و گوناگون از آن استفاده کنید. Leap On به چیزی در حدود کمتر از تنها 40 مگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد بنابرین بر روی دستگاه های قدیمی و با سخت افزار متوسط و ضعیف هم به سادگی قابل نصب و اجراست.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.