برنامه یادآوری نوشیدن آب Plant Nanny

همه ی ما از اهمیت نوشیدن روزانه ی آب شنیده ایم. احتمالا بارها و بارها در کودکی در مدرسه برای شما هم گفته اند که حدود دو سوم بدن ما انسان ها از آب تشکیل شده است. کم آبی بدن خصوصا در روزهای گرم و خشک تابستانی می تواند به علت تضعیف سیستم ایمنی ما را به انواع بیماری ها دچار کند. اما به کمک برنامه یادآوری نوشیدن آب Plant Nanny می توانید از این مشکلات جلوگیری به عمل آورید. نکته ی جالب این که این اپلیکشن تنها یک هشدار دهنده نیست. روش برنامه یادآوری نوشیدن آب Plant Nanny بسیار هوشمندانه است به این صورت است که با کاشت گیاهان گوناگون و نگهداری از آن ها نتیجه ی کارتان را می بینید. با هر بار مصرف آب گیاهان شما نیز آبیاری می شوند و این روش تشویقی سازنده ی خوش ذوق Plant Nanny است.

برنامه یادآوری نوشیدن آب Plant Nanny

طراحی ظاهری اپلیکیشن نیز با رنگ های زنده و مفرح کاربر را ترغیب به استفاده از آن می کند. بنابرین این اپلیکیشن یکی از مشوق های خوب برای تشویق کودکان و نوجوانان به مصرف منظم و کافی آب به صورت روزانه و به کمک دستگاه های هوشمند مثل تبلت و گوشی ها است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه مکان یابی گوشی: Find Device

در زمان های گذشته پیدا کردن گوشی گم شده کاری بس دشوار بود. در پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.