بازی اکشن Bullet Master

بازی اکشن Bullet Master یکی از انواع بازی های در سبک معمایی و پازل است که با ایده ی جالب و سرگرم کننده ی خود افراد بسیاری را اخیرا مجذوب خود ساخته است. در این بازی باید با هوشمندی تمام به جایی شلیک کنید که سبب آسیب رسیدن به دشمنان شود و آن ها را از میان بردارید. اما مشکل این جاست که شما تنها تعداد محدودی فشنگ دارید و باید تدابیری بیندیشید تا قبل از به پایان رسیدن این تعداد مهمات و فرصت بتوانید به هدف خود برسید. همین نکته آن را از سایر بازی ها متفاوت می کند و می توانید انتظار یک بازی پازلی معمایی سرگرم کننده را داشته باشید.

بازی اکشن Bullet Master

داشتن مراحل متعدد و بسیار نشان دهنده ی این است که بازی برای مدت ها می تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر این ها داشتن طراحی بصری و گراقیکی جذاب و بامزه به همراه استفاده از ترکیب رنگ خوب می تواند گزینه ی مناسبی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان باشد. بازی اکشن Bullet Master افراد را به تفکر وا می دارد و سبب می شود تا علاوه بر سرگرمی ذهن خود را نیز تمرین بدهید و در نتیجه آن را تقویت کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.