برنامه تمرینات انعطاف پذیری: Learn the Splits

برنامه تمرینات انعطاف پذیری: Learn the Splits را می توان یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی و تناسب اندام بر شمرد. به کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا در مدت زمان اندکی با پیروی از دستورات و برنامه ریزی ها انعطاف پذیری اندام های خود را به حداکثر ممکن برسانید. اگر وقت و هزینه ی حضور در باشگاه های ورزشی را ندارید به کمک این اپلیکیشن می توانید در خانه یا محل کار و بدون نیاز به هیچگونه وسیله ای شروع به ورزش و تمرین کردن کنید.

برنامه تمرینات انعطاف پذیری برنامه تمرینات انعطاف پذیری

برنامه ریزی اپلیکیشن دقیق و حساب شده است و از آسان ترین تمرینات به سمت سخت ترین ها پیش روی می کنید. برخی روز ها نیز نوبت به استراحت مطلق می رسد و فقط باید صرف توجه به تغذیه و خواب کافی شود. با هر روز پیشروی و طی کردن برنامه به وضوح می توانید تغییرات را در بدن خود تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که همه ی این امکانات و قابلیت ها به رایگان توسط اپلیکیشن عرضه می شود. تنها ممکن است در حین استفاده از برنامه، بخشی از صفحه نمایش دستگاهتان به تبلیغات اختصاص یابد که مثل همیشه این مشکل در برنامه تمرینات انعطاف پذیری نیز با قطع دسترسی دستگاهتان به اینترنت رفع می شود.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Fighting Trainer

برنامه Fighting Trainer : آموزش هنرهای رزمی

برنامه Fighting Trainer را می توان یکی از کاملترین و جالب ترین برنامه های آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.