برنامه مدیریت زمان Boosted

برنامه مدیریت زمان Boosted را می توان یکی از بهترین اپلیکیشن های از این دست برشمرد. به کمک این برنامه می توانید بهره وری خود را از زمان روزانه به حداکثر برسانید و از مزاحمت های روزمره در زندگی خود آگاه شوید تا میزان و تعداد آن ها را تا حد ممکن به حداقل برسانید. کافیست فعالیت های روزانه ی خود را به اپلیکیشن معرفی کنید تا پس از مدتی از الگو و برنامه ریزی زندگیتان آگاه گردد و زمان بندی متناسب با آن را برایتان پیاده سازی کند. به کمک این اپلیکیشن همچنین می توانید زمان انجام هر فعالیت را ثبت و تحلیل کنید.

برنامه مدیریت زمان Boosted برنامه مدیریت زمان Boosted

برنامه مدیریت زمان Boosted به هیچگونه اتصال اینترنتی نیاز نداشته و قادر است به صورت کاملا آفلاین و رایگان برنامه ی روزانه ی کاربر را به بهترین نحو چینش کند. اگرچه امکان ایجاد حساب کاربری برای دنبال کردن تاریخچه ی کارها و دستاورد های شخصی روزمره وجود دارد امّا به هیچ وجه اجباری نیست. به خاطر داشته باشید که در صورت ایجاد نکردن حساب کاربری امکان مشاهده ی نتایج در چندین دستگاه را نخواهید داشت و همچنین با از دست رفتن اطّلاعات دستگاهتان تاریخچه ی اپلیکیشن نیز از بین می رود.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

تفاوت Abstract Class و Interface در C++

خب سعی می کنم که این مطلب رو به غیر رسمی ترین و خودمونی ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.