بازی Weave the Line : ساخت اشکال با طناب

از آن جا که دستگاه های اندرویدی معمولا توان پردازشی چندان مناسبی ارائه نمی دهند، بازی سازان این پلتفرم نیز عموماً سعی در ساخت و انتشار بازی های سبک و ساده دارند که در عین حال نیز بتواند کاربر را سرگرم سازد. بازی های معمایی و در سبک پازل نیز از این دست بازی ها هستند که نه تنها با سخت افزار ضعیف دستگاه های موبایلی قابل انجام است بلکه به خوبی نیز می تواند کاربران را سرگرم کند. بازی Weave the Line نیز یکی دیگر از این دست بازی هاست. تمام هدف بازیکن در این بازی می بایست ساخت اشکال مورد نظر با کشیدن و قرار دادن طناب ها در محل مناسب باشد. اشکال هندسی ارائه شده توسط بازی را می توان به کمک چند طناب کشدار آویزان به همراه چند میخ در مکان های مشخص بازسازی کرد.

بازی Weave the Line

تعداد زیادی از مراحل متنوع در بازی گنجانده شده که عبور از هر مرحله مستلزم درک عمیق از اشکال است. لازم به گفتن نیست که تنها چند انتخاب و مکان مشخص برای کشیدن و قرار دادن طناب ها وجود دارد و هر حرکتی توسط بازیکن مجاز نیست. این ویژگی سبب دشواری بیشتر گیم پلیِ بازی Weave the Line شده است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.