برنامه مدیریت فایل گوگل : Files by Google

برنامه مدیریت فایل گوگل : Files by Google یکی از برترین نمونه اپلیکیشن های مدیریت فایل یا فایل منیجر است. حجم کم اپلیکیشن با وجود امکانات بیشمار و متعدد آن می تواند هر کاربری را راضی کند. این برنامه توانایی حذف فایل های تکراری یا حجیم را نیز دارد و قادر است حافظه ی دستگاه را پاکسازی کند. با استفاده از Files by Google می توانید فایل ها و اسناد خود را به آسانی و با سرعت بالا با دستگاه های دیگر تبادل کنید. این تبادل اطلاعات می تواند با وای فای یا بلوتوث صورت گیرد و نیاز شما به اپلیکیشن هایی نظیر Shareit را برطرف سازد.

برنامه مدیریت فایل گوگل برنامه مدیریت فایل گوگل

با استفاده از برنامه مدیریت فایل گوگل : Files by Google همچنین به آسانی می توانید اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه خود را با دیگران اشتراک گذاری کنید. اهمیتی ندارد که آیا فایل نصبی (APK) اپلیکیشن ها را در اختیار دارید یا خیر. با استفاده از این برنامه می توانید با بلوتوث یا وای فای تمامی اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه های اندرویدی را با یکدیگر تبادل کنید. اگرچه باید به خاطر داشته باشید اشتراک گذاری اپلیکیشن های نصب شده از سوی کارخانه امکان پذیر نیست.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.