برنامه Habitica : بهبود عملکرد روزانه

برنامه Habitica نیز یکی از نمونه اپلیکیشن های بهبود بهره وری از زمان روزانه است. بسیاری از ما انگیزه و اراده ی لازم برای انجام کار های روزانه ی خود را داریم، اما در پیاده سازی برنامه ریزی های روزانه ی خود با مشکلاتی مواجه می شویم. مشکلات و پیشامد هایی نظیر فراموشی یا غفلت از اجرای برنامه می تواند عملکرد ما را به کلّی دگرگون سازد. وظیفه ی برنامه Habitica نیز همین است تا از پیشروی طبق برنامه ی روزانه مطمئن باشیم. علاوه بر آن Habitica می تواند با ایده های ساده اما جالب انگیزه ی کاربر را برای انجام کار ها و فعالیت های سازنده و مثیت افزایش دهد.

برنامه Habitica

در برنامه Habitica یک شخص و کاراکتر کامپیوتری به کاربر اختصاص داده می شود. در صورتی که اعمال مثبت انجام شده ی کاربر در طول روز بیشتر باشد ظاهر و سلامتی شخصیت نیز به همان میزان بهبود می یابد و بالعکس اگر برای مثال از غذاهای فست فود و مضر در طول روز استفاده کنید، به همان میزان نیز از سلامتی جسمانی کاراکتر شما در اپلیکیشن کم می شود. علاوه بر این ها برنامه دارای لیست روزانه برای یادآوری انجام کارها نیز هست.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 به بالا

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.