بازی مسابقه ای Stock Cars اندروید

بازی مسابقه ای Stock Cars اندروید یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده در سبک مسابقه ای است. در Stock Cars می توانید با تنظیم کردن بخش های مختلف اتوموبیل خود و سپس حضور در پیست مسابقه، نتیجه ی کار خود را تست کنید. وجود طراحی گرافیکی خوب به همراه کنترل های آسان و مؤثّر و دیگر ویژگی های بازی مسابقه ای Stock Cars نظیر مراحل متنوع و گسترده سبب شد تا این بازی را برای معرفی به شما در سایت قرار دهیم. خصوصیت دیگر بازی Stock Cars امکان بازی به صورت چند نفره و آنلاین با بازیکنان دیگر است. اتوموبیل های متعدد از مدل های قدیمی و کلاسیک گرفته تا کامیون ها و نمونه های جدید و به روز مسابقه ای نیز در بازی وجود دارد.

بازی مسابقه ای Stock Cars اندروید

در صورت اجرای بدون اینترنت بازی، بدیهی است که قابلیت بازی در حالت چند نفره را از دست خواهید داد. اما از طرفی می توانید از تبلیغات نمایش داده شده که خیلی هم آزار دهنده نیست رهایی پیدا کنید. با اتصال بازی به حساب Google Play Games این امکان وجود دارد که پیشرفت خود در بازی را در همه ی دستگاه های خود بتوان منتقل کرد و یا با تعویض دستگاه به دستگاه جدید انتقال داد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.