سنجش سرعت حرکت با GPS Speedometer

در خودرو یا هواپیما نشسته اید و می خواهید از سرعت حرکت خود آگاه شوید؟ در اینصورت به این منظور می توانید با دانلود سرعت سنج GPS اندروید با نام GPS Speedometer برای گوشی اندرویدیتان به هدفتان دست بیابید. می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که دقت سرعت سنج برنامه بسیار بالاست و خطای کمی دارد البته میزان دقت و کیفیت سخت افزار GPS مورد استفاده در گوشی یا تبلت شما نیز در میزان این دقت و خطا دخالت دارد. قابلیت های کاربردی دیگری که در این برنامه گنجانده شده است نیز یکی امکان ثبت میزان مسافت طی شده از ابتدای شروع سفر و دیگری نمایش حداکثر و میانگین سرعت ثبت شده ی شماست. و نمایش سرعت شما به هر دو کمیت کیلومتر بر ساعت (Km/h) و مایل بر ساعت (M/h) و همچنین نمایش اعداد در هر دو مدل دیجیتال و آنالوگ ( عقربه ای ) میسر است.

دانلود سرعت سنج GPS اندروید دانلود سرعت سنج GPS اندروید

یکی از کاربرد های دیگر اپلیکیشن این است که می تواند به عنوان یک هشداردهنده ی سرعت غیر مجاز استفاده شود تا به هنگام بالا رفتن سرعت وسیله ی نقلیه از حد از پیش تعیین شده، راننده یا سرنشینان را مطلع سازد.

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه مکان یاب خودرو

دانلود برنامه مکان یاب خودرو اندروید : Car Tracker

حتما برای شما هم پیش آمده که اتوموبیل خود را در جایی پارک کرده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.