دانلود برنامه مکان یاب خودرو اندروید : Car Tracker

دانلود برنامه مکان یاب خودرو

حتما برای شما هم پیش آمده که اتوموبیل خود را در جایی پارک کرده و پس از برگشت به محل مورد نظر قادر به پیدا کردن آن نباشید. در این صورت تعداد بی شماری فکر و خیال به ذهنتان می رسد. البته ممکن است فقط محل پارک خودرویتان را فراموش کرده باشید و شاید هم نه. ممکن است خدای نکرده خودرو دزدیده شده باشد! از آن جا که دزدگیر های معمولی استفاده شده در خودرو ها از امنیت کافی برخوردار نیستند و سارقان ماهر به راحتی آن ها را از کار می اندازند، تیم برنامه نویسی سایت برای حل این مشکلات برنامه ی مکان یاب خودرو را طراحی و منتشر ساخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی گوشی خود را مکان یابی کنید. طرز کار برنامه به این صورت است که تنها کافیست بعد از دانلود برنامه مکان یاب خودرو ، گوشی یا تبلت خود را داخل خودرو خود قرار دهید. از این پس می توانید کد رمز چهار رقمی منحصر به گوشی ارائه شده توسط برنامه را از طریق یک گوشی دیگر به گوشی خودتان – که در خودرویتان قرار دادید- SMS کنید. خواهید دید که پس از چند ثانیه مکان دقیق خودروی شما از طریق پیامک به شما ارسال می شود. توجه کنید که برنامه به هیچ وجه به اتصال به اینترنت نیازمند نیست و تنها هزینه ای که می پردازید، هزینه ی ارسال و دریافت SMS است که آن هم بسیار ناچیز است.

دانلود برنامه مکان یاب خودرو : Car Tracker دانلود برنامه مکان یاب خودرو : Car Tracker

بدیهی است که می توانید از برنامه به عنوان مکان یاب فرزندان خود و یا اعضای خانواده نیز استفاده کنید. در آینده ی نزدیک، تیم سایت قصد ارائه ی آپدیت ها و به روز رسانی های جدیدی را دارد که مکان یابی دستگاه را به کمک آنتن های موبایل را نیز اضافه کند. اگرچه مکان یابی به وسیله ی GPS دقیقترین روش است اما مکان یابی به کمک آنتن های موبایل می تواند در مکان های سرپوشیده و یا اماکنی که به هر دلیل امکان اتصال GPS وجود ندارد بسیار کار آمد باشد. نظرات و پیشنهادات خود را می توانید در همینجا در مورد برنامه ارائه کنید و یا در کافه بازار به برنامه امتیاز بدهید. متشکریم.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه سفر گروهی Lambus

برنامه سفر گروهی Lambus

در بسیاری مواقع پیش می آید که مسیر سفر های شهری و بین شهری ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.