دانلود Super Mario Run اندروید

Super Mario Run از سری بازی های ماریو که خیلی ها از قدیم با نام قارچ خور آن را می شناسند یک سری بازی طولانی و ادامه دار است که از چندین دهه ی پیش تا به حال توسط شرکت ژاپنی نینتندو بر روی انواع پلتفرم ها عرضه شده است. قدمت این سری بازی آنقدر زیاد است که تا آنجا که سن خود من قد می دهد و تا جائیکه به یاد دارم همیشه وجود داشته و فقط با نام های مختلف هر ساله به بازار کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن و سایر پلتفرم ها آمده است. همین دیروز بود که خبر نسخه ی اندرویدی این سری بازی ها با عنوان Super Mario Run پا به مارکت اندروید یعنی گوگل پلی گذاشت و بار دیگر این بازی بر روی پلتفرمی جدید عرضه شد. با دانلود Super Mario Run اندروید می توانید یکبار دیگر این بازی خاطر انگیز را گرافیک جذاب و گیم پلی قابل قبول در گوشی یا تبلت اندرویدی خود نیز تجربه کنید.

در مورد بازی Super Mario نیز می توان گفت که این بازی به کرات بر روی پلتفرم های مختلف عرضه شده و علیرغم گذشت چندین و چند سال از گذشت از عمر این عنوان، هنوز هم تغییر چشمگیری در آن به چشم نمی خورد. همان محیط دو بعدی، همان پرش ها، همان دشمنان و همان امتیازها. داستان بازی نیز همان داستان مسخره ی تکراری و ساده لوحانه ی همیشگی بازی است که می بایست پرنسس را نجات دهید. اگرچه شرکت نینتندو تاریخچه ی طولانی و با قدمتی دارد اما در صنعت بازی همیشه جزء شرکت های رده پایین محسوب می شود. کنسول جدید این شرکت نیز با نام Nintendo Switch به نظر بسیاری ازمنتقدان موفق ظاهر نخواهد شد. برای جمع بندی می توان گفت که این شرکت اکثر محصولات و عناوین بخش بازی سازی خود را در پلتفرم های موبایل به اجرا می گذارد اما علت چنین عملی از سمت این شرکت هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

دانلود super mario run اندروید دانلود super mario run اندروید

از نکات مهم دیگر اینکه بعد از دانلود Super Mario Run و نصب آن، جهت اجرای این بازی می بایست VPN خود را آماده کنید! درست حدس زدید، شرکت نینتندو نیز مثل خیل عظیم شرکت های دیگر به کشور ایران سرویس نمی دهد و باید از اپلیکیشن های تغییر آی پی یا VPN استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست و بدیهی است که وجود اتصال اینترنت برای اجرای بازی ضروری است.

حجم فایل APK نصبی : 62 مگابایت

Super Mario Run 2.0

دانلود از لينک مستقيم

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.