برنامه لیست CPU های موبایل

در پست های قبلی اپلیکیشن لیست CPU های کامپیوتر را معرفی کردیم که قادر بود لیست تمامی CPU های تجاری از اولین روز تولید تا زمان حال را به همراه مشخصاتشان در اختیار شما بگذارد. حال سازنده ی همان برنامه اپلیکیشن دیگری با نام SOC-L یعنی برنامه لیست CPU های موبایل را معرفی کرده که امکان اطلاع از CPU و GPU دستگاه اندرویدی شما یا هر دستگاه دیگری را در اختیارتان می گذارد. مشخصات فنی همه ی پردازنده های موبایلی از قبیل سال تولید، تکنولوژی تولید، قدرت محاسبه بر حسب FLOPS و فرکانس تنها پاره ای از اطلاعات در اختیار گذاشته توسط برنامه است. پایگاه داده ی این برنامه نیز بسیار کامل و جامع است و تقریبا با اطمینان کامل می توان گفت که امکان ندارد پردازنده ی موبایلی وجود داشته باشد که نام و مشخصات آن در این برنامه موجود نباشد.

برنامه لیست CPU های موبایل برنامه لیست CPU های موبایل

همچون دیگر برنامه های این سازنده، امکان مقایسه ی دو به دو ی پردازنده ها نیز وجود دارد که می توانید دو CPU یا GPU از سازنده های مختلف را انتخاب و با قرار دادن آن ها کنار یکدیگر تک تک مشخصات و قابلیت های آنان را مقایسه کنید. این قابلیت هنگامی که شما قصد خرید گوشی یا تبلت جدید را دارید بسیار مفید و حائز اهمیت خواهد بود. امکان جستجو در دیتابیس SOC ها نیز برای این برنامه تعبیه شده است تا هر چه زودتر به مشخصات پردازنده ی مورد نظر خود دستیابی پیدا کنید. برنامه لیست CPU های موبایل دارای ظاهر و رابط کاربری بسیار ساده ولی در عین حال دلنشین و جذاب نیز هست که کار با آن را آسان و بدون پیچیدگی می سازد. برای تغییر سازنده ی هر پردازنده فقط کافیست بر روی سر برگ یا تب سازنده کلیک کرده و از آن جا سری و سپس مدل SOC را انتخاب و مشخصات و قابلیت های آن را مشاهده یا با دیگر پردازنده ها مقایسه کنید.

همچنین برای دانلود دیگر برنامه های این سازنده بر روی لینک های زیر کلیک کنید :

دانلود GPU-L

دانلود CPU-L

دانلود SOC-L

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.