دانلود FotMob : برنامه گزارش زنده مسابقات

شرکتی نروژی ایده ی جالبی را عملی کرد که نتیجه ی آن اپلیکیشن FotMob بود. با دانلود FotMob می توانید از سیر تا پیاز وضعیت تیم ها، مصدومان، اخبار ورزشی و زمان و برنامه ی مسابقات تا هر چیزی که فکرش را در دنیای فوتبال بکنید مطلع شوید. تنها کافیست تیم های مورد علاقه ی خود را به برنامه شناسانده تا اپلیکیشن به صورت خودکار تمامی اتفاقاتی که برای تیم محبوبتان پیش می آید را در لحظه به شما گزارش دهد. FotMob اپلیکیشن اول گوگل پلی برای گوشی های اندروید است که با حدود 10 میلیون بار دانلود و امتیاز 4.7 از 5 تقریباٌ در دنیا می توان گفت بی رقیب است. از امکانات FotMob می توان به صورت کلی به موارد زیر اشاره کرد :

  • نمایش نتیجه ی زنده ی مسابقات
  • امکان مشاهده ی آمار هر تیم ( پنالتی های از دست داده، تعداد گل، تعویض ها، سیستم بازی و …)
  • قابلیت نمایش بازیکنان برتر هر لیگ و تیم
  • پوشش دهی کامل لیگ های آلمان، فرانسه، لیگ برتر انگلستان، لیگ اروپا، ایتالیا، جام جهانی و بسیاری دیگر)

دانلود FotMob دانلود FotMob

امکانات تازه ای که به FotMob اضافه شده این است که می توانید گزارش صوتی بازی را به صورت اینترنتی بشنوید.(البته به خاطر داشته باشید که برودکست به زبان انگلیسی خواهد بود) ناگفته نماند که صحنه های تصویری گل ها و اتفاقات مهم مسابقه نیز به گفته ی سازندگان در حال اضافه شدن است تا فقط با چند ثانیه تاخیر بتوانید کلیپ تصویری این مسابقات را نیز تماشا کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدیدتر

به روز رسانی شده در 1396/9/12

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Muscle Blasting

برنامه Muscle Blasting : تناسب اندام ها

برنامه Muscle Blasting یکی از اپلیکیشن های جامع و کاربردی برای تناسب و پرورش اندام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.