ماشین حساب تصویری Photomath

اپلیکیشن های ماشین حساب زیادی در مارکت گوگل پلی وجود دارند که بهترین های آن ها را برای شما برگزیدیم و برای دانلود قرار دادیم. برای دریافت و نصب هر کدام از آن ها می توانید بر روی این (لینک) کلیک کنید. اما ماشین حساب تصویری Photomath متفاوت از آن ها است و قادر است تنها با دیدن معادلات از طریق دوربین گوشی یا تبلت به سرعت آن ها را حل کند. و جالب تر اینکه نه تنها جواب آخر و نهایی را در اختیارتان می گذارد بلکه روش حل و راه قدم به قدم رسیدن به جواب را نیز نمایش می دهد که این قابلیت برای رفع اشکال دانش آموزانی که در حل معادلات مشکل دارند می تواند بسیار کار آمد باشد. اگر چه ماشین حساب، مهندسی نیست و توانایی محاسبات لگاریتمی و سینوسی و مختلط و غیره را ندارد اما برای استفاده ی روزمره ی نوجوانان محصل به منظور حل معادلات ریاضی و یا مسایل فیزیک بسیار مناسب است.

ماشین حساب تصویری Photomath ماشین حساب تصویری Photomath

برخی از ویژگی های ماشین حساب تصویری Photomath عبارتند از :

  • حل معادلات بدون نیاز به وارد کردن آن ها و تنها با دیدن از طریق دوربین دستگاه ( توجه داشته باشید که اعداد نباید به فارسی یا عربی نوشته شوند.)
  • اضافه شدن قابلیت وارد کردن معادلات با دست خط
  • نمایش قدم به قدم نحوه ی حل
  • رسم نمودار معادلات
  • مناسب برای دانش آموزان با طراحی رابط کاربری زیبا
QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.