دانلود Easy Video Cutter : برنامه ویرایش ویدئو

در روزگاری زندگی می کنیم که عامه ی مردم دیگر خیلی کمتر به سمت خرید رایانه های رومیزی و یا لپ تاپ ها می روند. اگرچه گوشی های به ظاهر هوشمند به سختی بتوانند از پس مرور اینترنت و استفاده از ایمیل بر آیند، روز به روز به امکانات و قابلیت های آن ها افزوده می شود اما گمان می رود که هیچگاه نتوانند جای کامپیوتر های شخصی را بگیرند چرا که از قدرت پردازشی به مراتب پایین تری برخوردار بوده که انجام بسیاری از کار ها به توسط آن ها بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود. به هر حال با دانلود Easy Video Cutter به یکی دیگر از انواع برنامه های ویرایشگر های ویدئو یا همان Video Editor که برای پلتفرم موبایل و مشخصاً اندروید عرضه شده اند دسترسی خواهید داشت که بخش اندکی از قابلیت های یک برنامه ی ویرایشگر ویدئوی کامپیوترهای شخصی را ارائه می دهند. در زیر نمونه هایی از اسکرین شات های این برنامه ی کاربردی را مشاهده می کنید.

دانلود Video Cutter دانلود Video Cutter

البته همانطور که در تصاویر بالا نیز مشاهده می کنید کاربرد برنامه فقط به برش فایل های ویدئویی محدود نمی شود و با استفاده از آن می توانید از قابلیت ها و امکانات به شرح زیر بهره مند شوید :

  • امکان برش و ایجاد کلیپ کوتاه از ویدئو ها
  • قابلیت چسباندن چند ویدئو به هم (Merge)
  • امکان بی صدا کردن و یا استخراج فایل MP3 و صوتی از ویدئو ها (مناسب برای موزیک ویدئو ها)
  • امکان چرخاندن ویدئو (مناسب برای ویدئو هایی که با موبایل به اشتباه به صورت عمودی یا افقی تهیه شده است)
  • قابلیت تغییر سرعت نمایش ویدئو
  • قابلیت جالب تبدیل ویدئو به فایل GIF
  • امکان افت گذاری و ویرایش ویدئو

مطمئنّاً با وجود تمامی امکانات فوق در اپلیکیشنی کم حجم شما را نیز متقاعد ساخته که برنامه ای ارزشمند و پر کاربرد پیش رویتان است. برای دانلود Easy Video Cutter می توانید از دکمه ی دانلود زیر استفاده کنید و یا بارکد را با گوشی یا تبلت خود اسکن کنید.

QRCode

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه مبدل ویدئو به MP3

برنامه مبدل ویدئو به MP3

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید ویدئو کلیپ تصویری خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.