دانلود Cars: Lightning League بازی سال 2017

سال 2017 میلادی برای صنعت کامپیوتر و موبایل سالی به نسبت خوب بود چرا که تعداد سخت افزارها و نرم افزار های قابل توجهی به بازار عرضه گشت. با رسیدن به روز های پایانی سال 2017 کم کم تمامی وب سایت ها و نشریات برترین های این سال پر فراز و نشیب را در هر زمینه معرفی می کنند و وبگاه Google Play که مارکت رسمی اندروید هست نیز برترین بازی های امسال را معرفی کرد که یکی از آن ها را می توانید با دانلود Cars: Lightning League تجربه کنید. این بازی با وجود حجم کم، تقریبا در همه ی زمینه ها عالی است و از چه از نظر صدا گذاری و چه از لحاظ گیم پلی و طراحی گرافیکی کم نظیر است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. از آن گذشته مراحل متنوع و متعدد آن هم باعث سرگرمی هر چه بیشتر و طولانی مدّت بازیکن می گردد.

دانلود Cars: Lightning League دانلود Cars: Lightning League

مراحل بازی به چند دسته از جمله ی پرش، سرعتی و رقابت (Drag) و Drift تقسیم می شوند. مسئله ی آزار دهنده ای که در اکثر بازی های پلتفرم موبایل می بینیم، در این بازی هم مشاهده می شود و آن هم این است که می بایست پس از انجام هر 10 مرحله از بازی حدود یک ساعت صبر کنید تا بتوانید به مرحله ی بعدی دسترسی پیدا کنید. البته این موضوع شاید برای خیلی ها مسئله ی چندان مهمی هم نباشد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.