دانلود Cleanit : حذف فایل های اضافی و افزایش حافظه

لنوو شرکت چینی بود که برای اولین بار ایده ی اپلیکیشن Shareit را عملی کرد و اپلیکیشنی با همین نام را روانه ی مارکت اندروید کرد که بین ایرانیان هم بسیار پرطرفدار و پر استفاده شده است. در برنامه ی ShareIt بخشی وجود داشت که می توانستیم فایل ها و اپلیکیشن های اضافی دستگاه خود را شناسایی و آن ها را پاک سازی کنیم. اما با فروش این امتیاز این اپلیکیشن به شرکت دیگری با نام ShareIt Technologies این بخش به صورت یک اپلیکیشن جداگانه عرضه شد و نام آن را نیز CleanIt گذاشتند و می بایست با دانلود CleanIt که یک نرم افزار جداگانه و دیگر است از این خدمات برای گوشی اندرویدی خود استفاده کنیم.

 از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • وجود قابلیت CPU Monitor برای زیر نظر داشتن میزان توان پردازشی صرف شده برای هر اپلیکیشن تا در صورت نیاز و به وجود آمدن مشکل برنامه ها را به صورت خودکار مدیریت کند
  • دارای امکان Ram Booster به منظور خالی کردن حافظه ی رم دستگاه از اپلیکیشن های اضافی و بالا بردن سرعت گوشی یا تبلت شما
  • دارای قابلیت Battery Saver برای جلوگیری از هدر رفت انرژی ذخیره شده در باتری شما توسط اپلیکیشن های غیر ضروری و مخرب
  • امکان قرار دادن دسترسی های سطح بالا از طریق سیستم Accessibility اندروید برای اتوماتیک شدن و تصمیم گیری خودکار برنامه برای دیگر اپلیکیشن ها

دانلود cleanit دانلود cleanit

با دانلود CleanIt و نصب آن بر روی دستگاه اندرویدی خود مطمئنا شما نیز از جمله افرادی خواهید بود که از میزان بالای حجم دیتای اضافی خود شگفت زده می شوید. پس نصب و استفاده از این اپلیکیشن ضروری و کاربردی را به همه توصیه می کنیم. در نظر داشته باشید که اگر بعد از نصب و استفاده از این اپلیکیشن همچنان مشکل شما پابرجاست، این جا را کلیک کنید : لینک.

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.