برنامه اندروید اطلاعات سربازی

در کشورمان ایران به جرئت می توانیم بگوییم که از دو قشر دانشجو و سرباز ضعیف تر و مظلوم تر نداریم. در این پست هدف ما اشاره به سربازان عزیز یا کسانی که در شُرُف انجام خدمت (مقدس؟!) سربازی هستند می باشد. این قشر می دانند که برای دو سال متوالی کاری جز هدر دادن روزهای زندگی و تلف ساختن ساعت ها و زمان ها در نگهبانی دادن ها و یا بیگاری و رایگان کار کردن ندارند. انگار اصلا هدف همین هست که جوانان کشور بله قربان گو و به اصطلاح توسری خور بار بیایند تا در آینده جرئت هیچگونه اعتراض یا عرض اندامی در جامعه نداشته باشند.

نکته ی تلخ و جالب توجه اینکه بسیاری از بزرگترها نیز موافق این دوران دو ساله ی بی هدف هستند و با گفتن جملات مسخره و تهوع آوری مثل “مرد می شوی” و سربازی مفید است خواسته یا ناخواسته موجب سیه روزی فرزندان خود می شوند چرا که از مزایای خدمت سربازی فقط می توان گفت دوره ای است که به مدت دو سال تمام بی کار هستید و در بالای برجک نگهبانی در حال دچار شدن به انواع بیماری های روانی نظیر افسردگی، پرخاشگری و انواع انحرافات اخلاقی هستید و در عین حال با حقوق ماهیانه کمتر از یکصد هزار تومان! روزگار می گذرانید. در همین حال اگر فردی تحصیل کرده باشید، در مسیر فراموشی دروس و فنون خود قرار می گیرید و اگر هم صاحب شغل یا کسب و کاری باشید در این صورت هم از بازار و بیزینس خود فاصله می گیرید و درآمد و کسب و کارتان به طور حتم آسیبی جدی خواهد دید. در زمان گذراندن دوره ی سربازی همه ی این مسائل در نظرتان خطور می کند و می فهمید که آینده ی سیاهی در انتظارتان است. آینده ای که نه سابقه کاری دارید و نه پس انداز و سرمایه ای که برای خودتان کار کنید و هم از درس و دانشگاه فاصله گرفته اید و این ها همه گواه بر این است که بسیاری از بزرگترها خواسته یا ناخواسته با موافقت با تن دادن فرزندشان به خدمت سربازی مقدمات سقوط او را فراهم می کنند.

 برنامه اندروید اطلاعات سربازی برنامه اندروید اطلاعات سربازی

به هر حال ظلمی است که به اکثر جوانان پسر ایرانی می شود و بسیاری برای رهایی از آن چاره ای جز تن دادن به بردگی ندارند. به همین دلیل برنامه اطلاعات سربازی که اپلیکیشنی مخصوص گوشی های اندرویدی است را برایتان آماده ساخته ایم تا لااقل با اطلاعات کافی و دید واقعی به سراغ طی کردن بدترین دوره زندگی خود بروید. برنامه دارای اطلاعات زیادی اعم از چگونگی ثبت نام، شروع خدمت کد های مختلف مراکز و توضیحاتی در رابطه با معافیت ها و طریقه ی گرفتن امریه و … است. توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات داخل وبلاگ ها و سایت های اینترنتی وجود داشته و نویسنده ی اپلیکیشن فقط زحمت کپی پیست اطلاعات را بر عهده داشته است ولی همین کار هم قابل تقدیر است چرا که شما را از سرگردانی در سایت های اینترنتی مختلف دور می سازد. برای دانلود این اپلیکیشن هم اکنون می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک کرده یا توسط گوشی یا تبلت خود بارکد زیر را اسکن کنید.

 

دانلود از لينک مستقيم

 

این پست هم توصیه می شود:

برنامه رژیم پر پروتئین : High Protein Diet

برنامه رژیم پر پروتئین : High Protein Diet

اهل ورزش کردن و خصوصاً ورزش بدن سازی هستید اما فکر می کنید که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.