آیا گوشی من از USB OTG پشتیبانی می کند؟

قابلیت USB OTG یا USB Host که در بسیاری از گوشی های امروزی وجود دارد که وجود آن به این معناست که دستگاه اندرویدی شما توانایی پشتیبانی از فلش مموری یا موس و کیبورد یا هارد اکسترنال را دارد. بسیاری از ما هنگام خرید گوشی یا تبلت جدید به این پرسش نیز توجه می کنیم که آیا گوشی من از USB OTG پشتیبانی می کند یا خیر. ولی دسته ی دیگری از افراد هستند که به دلیل بی اطلاعی از وجود چنین قابلیتی یا حتی کم اهمیت بودن آن برایشان در لحظه ی خرید، از وجود یا عدم وجود این قابلیت کاربردی اطلاعی ندارند. در اینصورت است که می بایست در سایت های مشخصات گوشی ها سرگردان شوند و میان انبوهی از اطلاعات به دنبال این قابلیت بگردند که تجربه هم نشان داده که در بسیاری موارد این دسته سایت ها اطلاعات اشتباه به شما می دهند و ممکن است موجب گمراهیتان شوند.

راه حل ارائه شده ی ما به شما این است که قبل از خرید کابل OTG با نصب و اجرای این اپلیکیشن به سادگی از ساپورت این قابلیت در گوشی یا تبلت خود مطلع شوید. با استناد به این اپلیکیشن می توانید به طور حتم بگویید که آیا گوشی USB OTG دارد یا خیر. نیاز به تنظیمات یا هیچ عمل اضافه ای وجود ندارد. تمامی تست ها با یک بار باز کردن اپلیکیشن به سادگی و با سرعت انجام می شود و نتیجه همان جا به شما اطلاع داده می شود.

تست USB OTG تست USB OTG

ویژگی های برنامه تست USB OTG :

– آپدیت شده به نسخه 2 : اضافه شدن قابلیت مرور محتویات حافظه ی USB

– بدون نیاز به اتصال اینترنتی

– نبود هیچگونه تبلیغات

– کاملا رایگان

 

از آن جا که این اپلیکیشن توسط تیم نرم افزاری همین سایت ساخته و منتشر شده در صورت وجود هر گونه مشکل با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت به روز رسانی جدید منتشر شود. همچنین برنامه به دو صورت فایل نصبی با لینک مستقیم و یا از طریق مارکت بازار نیز در اینجا وجود دارد.

دانلود از لينک مستقيم دانلود از بازار

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.