برنامه ساخت تصاویر کلاژ اندروید

اپلیکیشن Pic Collage برنامه ساخت تصاویر کلاژ برای گوشی های اندرویدی است که به کمک آن می توانید عکس های خود را به اصطلاح به صورت کلاژ در بیاورید. کاربرد اینگونه افکت ها و ترکیب عکس ها در ساخت آلبوم های زیبا و یا به منظور اشتراک گذاری عکس های خود در شبکه هایی مثل فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر و غیره می باشد.

در این اپلیکیشن هزاران افکت و Template از پیش آماده وجود دارد و این به این معنی است که شما به سادگی و سرعت می توانید با انتخاب چند عکس مختلف افکت های از پیش موجود را بر روی آن ها اعمال و استفاده کنید. یا در غیر این صورت می توانید تصاویر کلاژ خود را آماده کنید و به دلخواه خودتان افکت ها و چینش های جدیدی بسازید. البته بعضی از Template های از پیش ساخته شده توسط برنامه پولی هستند و رایگان نیستند و مطمئنا بسیاری از افراد که در ایران زندگی می کنند امکان خرید آن ها برایشان فراهم نیست. اما همین تعداد Template رایگان بسیار زیبا هم نیاز های کاربران اینستاگرامی و سایر شبکه های اجتماعی را به خوبی بر طرف می کند. نمونه ی تصاویر به وجود آمده به کمک برنامه را می توانید در دو تصویر زیر ببینید.

 

برنامه ساخت تصاویر کلاژ برنامه ساخت تصاویر کلاژ

توجه داشته باشید که برنامه ساخت تصاویر کلاژ برای کارکرد مناسب نیاز به دسترسی به اتصال اینترنتی دارد و در صورت استفاده ی آفلاین از آن، بسیاری از افکت ها و چینش های آن غیر فعال هستند. برای این برنامه هر چند روز یکبار آپدیت و به روز رسانی جدید منتشر می شود پس به خاطر داشته باشید که به منظور کارایی بهتر و اضافه شدن ویژگی ها وقابلیت های جدید این اپلیکیشن را می بایست از اینجا یا گوگل پلی آپدیت کنید تا از تمامی امکانات جالب آن لذت ببرید.

دانلود از لينک مستقيم

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

دستگاه های موبایلی روز به روز پیشرفته تر شده و بر امکانات و قابلیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.