برنامه موزیک Spotify برای اندروید و ویندوز

Spotify بهترین برنامه ی پخش موسیقی آنلاین است که به جرئت می توان گفت در دنیا هنوز بی نظیر است و رقیبی ندارد. توسط این برنامه و یا اپلیکیشن اندرویدی آن می توانید به هر کدام از انواع ژانر موسیقی که علاقه داشته باشید به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید و موزیک های گوناگون را پخش کنید. این برنامه از آن جهت پرطرفدار و همه گیر شد که دیگر لازم نبود قسمت اعظمی از حجم فضای ذخیره سازی دستگاه های الکترونیکی به آهنگ های مختلف اشغال شود چراکه با دانلود spotify قادر هستید تمامی موزیک های دنیا چه کلاسیک و قدیمی و چه جدیدترین عنوان های روز را به صورت آنلاین و اینترنتی و به سهولت استریم کنید.

البته نگران حجم دیتای تبادلی از طرف برنامه نباشید چراکه بسیار کم مصرف و پربازده است حتی برای صرفه جویی بیشتر می توانید کیفیت پخش را از قسمت تنظیمات آن پایین بیاورید ، با این کار بازهم صرفه جویی کرده اید. البته برای بسیاری از کاربران از جمله خودم که اشتراک اینترنت نامحدود دارند ، دیتای ارسالی و دریافتی توسط نرم افزار مشکل ساز نخواهد بود اما به هرحال باید گفت که برنامه درحال پخش به میزان خیلی کمی از سرعت اینترنت شما می کاهد ولی اگر موزیکی را برای بار دوم پخش کنید ، به صورت آفلاین پخش می شود و دیگر از ارسال و دریافت خبری نیست.

ویژگی های برنامه :

– سبک و کم حجم اما قابل نصب بر روی انواع سیستم عامل ها ازجمله اندروید

– نمایش Lyric ها به صورت همزمان با پخش موسیقی و با افکت ها و تصاویر زیبا

– دارای پایگاه داده ای بسیار وسیع و کامل از آهنگ های همه ی ملیّت ها از جمله موزیک های فارسی و ایرانی

– قابلیت ایجاد Playlist و  دسترسی سریع

– دارای رادیوی اینترنتی

– امکان پخش تصادفی یا تکرار آهنگها

دانلود spotify

همانطور که در بالا گفته شد دیتابیس برنامه شامل آهنگ های فارسی و ایرانی نیز هست بنابرین دیگر نیازی نیست قسمتی از حجم دستگاه های خود را به موزیک ها اختصاص دهید. البته ناگفته نماند که برنامه دو حالت رایگان و پولی دارد که در نسخه ی رایگان کامپیوتر آن تنها محدودیت اعمال شده نبود امکان دانلود “فایل” آهنگ هاست که آن هم به نظر من مشکلی نیست. ولی محدودیت در نسخه ی رایگان اندرویدی آن این است که درهر روز فقط 5 بار می توانید از یک آهنگ به آهنگ بعدی بروید که این  کمی مشکل ساز است ولی در کل برنامه بسیار ارزشمند و مفید است.

 

برای ثبت نام اکانت برنامه نیاز به آی پی خارج از ایران دارید چراکه به دلیل نقض قوانین کپی رایت و … این برنامه به ایرانیان سرویس نمی دهد اما اگر  با استفاده از آی پی غیر از ایران نام کاربری در سایت Spotify بسازید دیگر نیاز به استفاده از آی پی دیگر کشورها ندارید و می توانید با آی پی معمولی ایران از برنامه استفاده کنید.

پس فقط یکبار به یک آی پی خارجی نیاز دارید تا اکانت کاربری بسیازید و پس از آن نیازی نیست.

 

لینک دانلود spotify برای هر دو سیستم عامل ویندوز و اندروید نیز در زیر برای شما ارائه شده است :

دانلود با فرمت apk برای اندروید

 

دانلود با فرمت exe برای ویندوز

 

این پست هم توصیه می شود:

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

مدّت ها پیش دستگاه های موبایل قدیمی رایج همانند انواع مدل های دو سازنده ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.