برنامه مدیریت فایل و فشرده ساز ZArchiver

برنامه مدیریت فایل و فشرده ساز ZArchiver همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا انواع فایل های شما را فشرده سازی و کم حجم کند. این برنامه توانایی اجاد فایل های فشرده با فرمت های Zip، Tar ، bz2 و Tar.bz2 و 7z و بسیاری فرمت های فشرده سازی پرطرفدار دیگر را دارد. به کمک برنامه مدیریت فایل و فشرده ساز ZArchiver می توانید اکثر فایل های آرشیوی را مشاهده و استخراج کنید. اگرچه بدیهی است و نیاز به گفتن نیست که برای استخراج فایل های آرشیوی حجیم و بزرگ نباید از گوشی یا تبلت خود انتظار بی جا داشته باشید و این کار مستلزم صرف زمان طولانی خواهد بود.

http://www.androidbank.ir/qr/index.php?q=http://www.androidbank.ir/?p=3766

اگرچه امروزه برنامه ی مدیریت فایل پیش فرض اکثر دستگاه های اندرویدی قابلیت ایجاد و یا استخراج فایل های فشرده نظیر Zip را دارد اما به کمک ZArchiver انتخاب های شما از جهت فرمت های قابل انتخاب بسیار بیشتر خواهد بود. علاوه بر آن کد نویسی ZArchiver به نحوی بوده که از تمامی هسته های CPU دستگاه استفاده شود تا زمان پردازش به حداقل برسد. همین برنامه ی کم حجم و ساده اما کاربردی همچنین قادر است تا نقش یک برنامه مدیریت فایل را نیز بازی کند.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود Dumpster

دانلود Dumpster Recycle : صندوق بازیافت اندروید

در سیستم عامل ویندوز از همان روز های ابتدایی و آغازین و نسخه های اولیه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.