برنامه همکلاسی ها: Google Classroom

امروزه دانش جویان و دانش آموزان به کمک شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی نظیر تلگرام و واتسپ اطلاعات را با هم کلاسی های خود اشتراک می گذارند. از اطلاع رسانی زمان امتحانات گرفته تا پخش جزوات و نکات درسی، همه و همه در قالب اینگونه اپلیکیشن ها تبادل می شوند. برنامه همکلاسی ها: Google Classroom اما سعی کرده نیاز های کاربران را در قالب یک اپلیکیشن واحد پاسخگو باشد. همه ی موارد یاد شده می توانند به کمک اپلیکیشن Classroom استفاده شوند. تنها کافیست شما و همکلاسی هایتان برنامه را نصب کرده و به اضافه کردن یکدیگر در گروه بپردازید.

برنامه همکلاسی ها: Classroom

از دیگر امکانات و ویژگی های برنامه همکلاسی ها: Google Classroom این است که نه تنها رایگان است بله هیچ گونه تبلیغاتی نیز در آن وجود ندارد.. علاوه بر این ها کمک می کند تا با هم کلاسی های خود به صورت منظّم برنامه ی درسی را دنبال کنید.  کمک بخواهید یا گفتگو کنید. حتی اساتید نیز می توانند از این بستر ارتباطی برای انتقال اطلاعات و نکات درسی و به طور کلّی مرتبط شدن با دانشجویان استفاده کنند. پیشنهاد ما این است که اگر در حال حاضر در کلاس یا دوره ای شرکت می کنید، همین حالا این اپلیکیشن کاربردی و کم حجم را دانلود و نصب کنید و به دوستان و هم کلاسی های خود نیز توصیه کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.