بازی معمایی Plumber 3 : لوله کشی

بازی معمایی Plumber 3 را می توان یکی از سرگرم کننده ترین و جالب ترین بازی های کم حجم برشمرد. بازیکن در این بازی می بایست لوله ها را به نحوی در کنار هم چینش کند تا در کمترین و کوتاه ترین مسیر ممکن بتواند نفت را به پالایشگاه برساند. مطمئنّاً مسیر های زیادی وجود دارد اما یافتن و انتخاب کوتاه ترین این مسیر ها به طوریکه کمترین امتیاز را از دست دهید می تواند چالش بر انگیز باشد. در ادامه خواهید دید که اگر چه ایده و گیم پلی بازی ساده و آسان به نظر می رسد امّا عملکرد خوب در بازی مستلزم تفکر کافی و بررسی مسیر های گوناگون است.

بازی معمایی Plumber 3 : لوله کشی

طراحی گرافیکی بازی نیز یکی از نقاط قوّت آن محسوب می شود. ساده اما مناسب و زیبا است و می تواند حتّی کودکان را نیز به بازی علاقمند کند. البته اگر بزرگسالان نیز به بازی های معمایی و در سبک پازل علاقمند هستند با تجربه ی بازی معمایی Plumber 3 می توانند برای مدّت ها خود را سرگرم کنند و در عین حال قوای ذهنی و حل مسئله ی خود را نیز تمرین دهند. این بازی را می توانید با حجم اندک از همین جا دریافت و نصب کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.