برنامه رادیو Euronews برای اندروید

شبکه خبری تلویزیونی Euronews یکی از معتبرترین و پر بازدیدترین کانال های تلویزیونی دنیا و طبق گفته ی خود پر بازدیدترین شبکه ی خبری در اروپاست. این کانال خبری مدّت هاست اپلیکیشنی تحت عنوان رادیو یورونوز (Euronews Radio) به زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، اسپانیایی و روسی راه اندازی کرده است. البته نمی توان به این شبکه برچسب تنها “خبری” بودن داد چرا که انواع برنامه های تکنولوژی ، اخبار مالی ، گردشگری ، تحلیل ها و مناظره ها ، روش های آموزش ، ایده های کارآفرینی و بسیاری دیگر از این دست به چشم می خورد پس این شبکه فقط یک رسانه ی خبری نیست و دارای برنامه های فرهنگی و علمی متعددّی است که می تواند اوقات فراغت روزانه ی شما را کاملا پر کند.

توضیحات خود برنامه اینچنین بیان می کند که رادیو Euronews علاوه بر اخبار و برنامه هایی که در بالا به آن ها اشاره شد ، انبوهی از موزیک ها و ترانه ها را نیز مابین برنامه هایش پخش می کند و یک نکته ی دیگر اینکه حتما با خود فکر می کنید برنامه های رادیوی اینترنتی نیاز به یک اشتراک اینترنت پرسرعت دارند و حجم قابل توجهی از این اشتراک را مصرف می کنند اما در رابطه با این اپلیکیشن تصور شما تا حدودی اشتباه است چرا که ما آن را با یک اشتراک اینترنت کم سرعت وای فای 256 kb/s تست کرده و نتیجه بسیار رضایت بخش بود و بدون هیچ تاخیر یا قطعی صدای رادیو شنیده می شد. بنابرین نباید چندان نگرانی در مورد اتصال اینترنت و سرعت آن داشت ولی یک نگرانی دیگر به جاست و آن هم این است که برای استفاده از رادیو هیچگاه از اتصال اینترنت اپراتورهای مخابراتی مثل همراه اول ، ایرانسل و رایتل استفاده نکنید چرا که علاوه بر نداشتن سرعت و کیفیت مطلوب ، هزینه ی آن ها نیز به شدّت گران قیمت هستند مگر اینکه بسته های اینترنت آن ها را خریداری کنید.

euro1 euro2

کار با برنامه هم بسیار ساده و روان است و نیازی به توضیح نیست. فقط یک کنترل گر ساده برای تنظیم میزان صدا وجود دارد و جدول برنامه ی فعلی و بعدی که بر روی صفحه نمایان می شود. توصیه می شود که حتما اخبار درست و بی غرضانه را از این کانال تلویزیونی یا در صورت دسترسی نداشتن به شبکه تلویزیونی آن از رادیوی آن بهره بگیرید چرا که متاسفانه این روزها اکثر خبرگزاری های داخلی (از نام بردن معذوریم چرا که همه می دانیم…) با وجود اینکه یکی از اساسی ترین تعالیم خبرنگاری بی طرفی است جانبدارانه و هدف دار به ارائه برنامه های خبری می پردازند. بنابرین این اپلیکیشن می تواند راه گریز و پایانی باشد بر تمامی اعلام خبر های نادرست رسانه های گوناگون ما.

نیازمند اندروید نسخه 2.3.3 یا بالاتر

دانلود

 

این پست هم توصیه می شود:

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

مدّت ها پیش دستگاه های موبایل قدیمی رایج همانند انواع مدل های دو سازنده ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.