برنامه تمرینات برای گردن درد : Neck Pain Exercises

بدون شک یکی از مشکلات جدّی کاربران در عصر کامپیوتر و دستگاه های الکترونیکی و دیجیتال، آسیب های جسمانی به انواع اندام هاست. از آن جا که به هنگام کار با گوشی های موبایل و کامپیوتر ها و لپ تاپ ها به ستون فقرات و خصوصاً ناحیه ی گردن و عضلات آن فشار زیادی وارد می شود بر آن شدیم تا با معرفی برنامه تمرینات برای گردن درد : Neck Pain Exercises اندکی از عارضه ی بسیار شایع گردن درد بکاهیم. بسیاری از ما تنها زمانی به بدنمان رسیدگی می کنیم که درد و ناراحتی موجب آزار شدید ما شود و متأسّفانه باید گفت در همین زمان است که معمولاً به قول معروف کار از کار گذشته و آسیب دائمی شده است و تقریباً می توان گفت درمانی وجود ندارد و تنها می توان با بیماری و آسیب، همزیستی کرد. بنابرین توصیه ی ما به شما خواننده ی گرامی این است که اگر حتّی در ناحیه ی گردن و کتف خود هنوز احساس درد هم نمی کنید اما ساعات زیادی را با دستگاه های دیجیتال سپری می کنید این برنامه را امتحان کنید.

برنامه تمرینات برای گردن درد : Neck Pain Exercises برنامه تمرینات برای گردن درد : Neck Pain Exercises

برنامه تمرینات برای گردن درد : Neck Pain Exercises شامل تعداد کم اما مؤثّری از تمرینات ناحیه ی گردن و کتف است که با تکرار آن ها در طول روز می توانید از آسیب رسیدن به عضلات این ناحیه جلوگیری کنید. البته اپلیکیشن بدون نشستن صحیح و دوری از عادات غلط نظیر خم کردن گردن به پائین به هنگام کار با گوشی نمی تواند کمکی به کاربر کند پس اولین قدم تغییر و کنار گذاشتن عادات غلط است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Muscle Blasting

برنامه Muscle Blasting : تناسب اندام ها

برنامه Muscle Blasting یکی از اپلیکیشن های جامع و کاربردی برای تناسب و پرورش اندام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.