بازی Dr. Driving 2 : متخصص در رانندگی

بازی Dr. Driving 2 یکی دیگر از معدود بازی های پلتفرم موبایل است که گیم پلی و طراحی گرافیکی قابل قبول دارد. در بازی Dr. Driving 2 بازیکن آزادی انتخاب انواع اتومبیل ها را دارد و جالب این که مراحل بسیار متنوع و هوشمندانه طراحی شده اند و به مانند اکثر بازی های موبایل خیلی زود جذابیت خود را از دست نمی دهند و کاربر را دلزده نمی کنند. در یک مرحله هدف رسیدن هر جه زود تر به خط پایان است اما در یک مرحله ی دیگر بازیکن می بایست از موانع دوری کند. در مرحله ای دیگر باید از تصادف با خودرو های دیگر جلوگیری کرد و در برخی مراحل هم پارک صحیح اتومبیل ملاک است. همچنین آب و هوای مختلف مثل بارانی، ابری، مه و غیره نیز در شرایط جوّی بازی وجود دارد. اما این ها تنها علت توصیه ی این بازی از طرف ما به شما نیست. مهمتر از این ویژگی ها گیم پلی و کنترل های خوب بازی است به صورتی که بازیکن را درگیر خود می کند. فیزیک خودرو نیز خیلی خوب در بازی پیاده سازی شده و این قسمت بازی نیز قابل قبول است.

بازی Dr. Driving 2 : متخصص در رانندگی

از جهتی بهینه سازی های انجام شده بر روی بازی سبب شده تا دستگاه های اندرویدی با سخت افزار متوسط و رو به پائین نیز بتوانند بدون کوچکترین مشکل بازی را اجرا کنند. تنها محدودیتی که سازندگان کره ای بازی Dr. Driving 2 در آن ایجاد کردند این است که امکان ادامه ی بازی در نسخه ی رایگان بدون گذشت حداقل 10 دقیقه پس از آخرین بازی وجود ندارد که محدودیت رایج و قابل قبولی در بین بازی های پلتفرم موبایلی است. این به این معنی که پس از 10 بار بازی می بایست برای هر بار بازی دیگر 10 دقیقه صبر نمایید و یا یک تبلیغات از اینترنت مشاهده کنید. اما خبر خوش این که در حین بازی خبری از تبلیغات مزاحم اجباری و آزار دهنده نبود. چالش های گوناگون و متنوع نظیر پارک خودرو، خیابان های پر ترافیک، جاده های یخ زده و آب و هوای مختلف به جذابیت بازی افزوده است و توصیه می کنیم حتماً بازی Dr. Driving 2 : متخصص در رانندگی را امتحان کنید.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.