بازی Coin Pusher: هل دادن سکه

بازی Coin Pusher یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده و جالب است. در این بازی دستگاهی وجود وارد که سکه ها بر روی آن فرو می ریزد. در پشت این سکه ها نیز المان حرکت دهنده ای وجود وارد که سکه ها را به سمت شما حرکت می دهد. حال بازیکن باید سکه ها را در جایی قرار دهد تا سبب حرکت کردن سکه های دیگر شود تا به سبد ریخته شوند. هر چه انتخاب محل هوشمندانه تر باشد بدیهی است که سکه های بیشتری نیز نصیب بازیکن می شود. در بین این سکه ها نیز جوائزی وجود دارد که در پیشبرد سریعتر و دستیابی به مراحل بالاتر مؤثر است.

بازی Coin Pusher

همانند دیگر بازی های در این سبک، بازی Coin Pusher نیز محدودیت سکه دارد و لازم است تا برای شروع بازی سکه داشته باشید. اما نگران نباشید چرا که علاوه بر راه خرید سکه، روش های دیگری نیز برای دریافت آن ها وجود دارد. اولی بازدید از تبلیغات ویدئویی است و دومی هم صبر کردن برای چندیدن دقیقه. علاوه بر این ها به صورت خودکار هر 12 ساعت می توانید سکه ی رایگان دریافت کنید. بنابرین چنین محدودیتی نمیتواند چندان در روند بازی اخلال ایجاد کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.