برنامه مقالات انگیزشی Deepstash

به هر میزان که انگیزه ای قوی داشته باشید و مصمم به رسیدن به اهداف شخصی خود باشید، این روز ها زندگی به قدری سخت شده که کمتر کسی اراده و توانایی ماندن و پافشاری بر تصمیمات خود را دارد. در روزگار گذشته افراد با تحصیلات ابتدایی و حتی بدون سواد می توانستند به استخدام مشاغل دولتی و آزاد در آیند و حق الزحمه ی مناسبی دریافت کنند. اما امروزه علاوه بر نیاز به تحصیل در مقاطع بالا و دانستن فنون مختلف، تورم و اقتصاد ویران کشورمان ایران نیز به سختی های زندگی افزوده است. برنامه مقالات انگیزشی Deepstash نیز شاید بتواند التیام بخش برخی دل مشغولی ها و نگرانی هایمان باشد. در این اپلیکیشن مقالات بسیاری در زمینه چگونگی مواجهه با مشکلات و رهایی از استرس وجود دارد. البته به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این مقالات بایستی با زبان انگلیسی آشنائی کافی داشته باشید.

برنامه مقالات انگیزشی Deepstash برنامه مقالات انگیزشی Deepstash

مقالات و گفته ها به کمک اینترنت هر روزه به روز رسانی می شوند و از نشریات معروف گلچین شده و در اپلیکیشن قرار می گیرند. پس از دریافت آن ها می توانید تعدادی را نیز بدون نیاز به اتصال به اینترنت مطالعه و استفاده کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه مدیریت زمان Boosted

برنامه مدیریت زمان Boosted

برنامه مدیریت زمان Boosted را می توان یکی از بهترین اپلیکیشن های از این دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.