بازی پازل فیثاغورث : Pythagorea

بازی پازل فیثاغورث : Pythagorea

بازی پازل فیثاغورث یکی دیگر از بازی های با سبک جورچین است که می تواند با معما های هندسی خود ساعت ها شما را سرگرم کند. البته تفاوت بازی پازل فیثاغورث با دیگر بازی های هم سبک خود همین سبک ریاضیاتی آن است که می بایست معما های ریاضیاتی و هندسی آن را حل کنید. برای مثال از بازیکن فاصله ی دو خط یا اندازه ی خطوط پرسیده می شود و بازیکن نیز می بایست با یک حرکت صحیح درخواست را پاسخ دهد. اگرچه بازی دارای گیم پلی و طراحی گرافیکی ساده به نسبت سایر بازی های رایج است اما حل معما های آن قدرت و تمرکز ذهنی فوق العاده ای می طلبد و صد البته برای کسی که به ریاضیات علاقه داشته باشد بسیار جالب و سرگرم کننده است. بازی دارای 330 مرحله است که در این بین از ساده ترین مسائل گرفته تا معما های هندسی فوق العاده دشوار دیده می شود.

بازی پازل فیثاغورث : Pythagorea بازی پازل فیثاغورث : Pythagorea

تنها موردی که درباره ی این اپلیکیشن بایستی به آن توجه کنید این است که باید با زبان انگلیسی آشنایی نسبی داشته باشید چرا که تمامی سوالات طرح شده و معماهای آن به این زبان در برنامه آمده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی اکشن Bullet Master

بازی اکشن Bullet Master

بازی اکشن Bullet Master یکی از انواع بازی های در سبک معمایی و پازل است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.