بازی فیزیکی Spill It

بازی فیزیکی Spill It را می توان به عنوان یکی از بازی های جالب فکری بر شمرد. در این بازی همانطور که از نامش نیز پیداست باید توپ ها را طوری رها کنید تا سبب ریختن محتویات داخل لیوان شوند. هدف این است که با کمترین تعداد توپ بتوانید همه ی لیوان ها را تخلیه کنید. با استفاده از هر توپ اضافه امتیاز دریافتی مرحله نیز کمتر و کمتر می شود تا جائیکه دیگر توپی برایتان باقی نمی ماند و مجبور به تکرار مرحله هستید. در این بازی تمرکز و تفکر و انتخاب محل صحیح رها کردن توپ ها کلید موفقیت بازیکن و پیشبرد بازی است. در صورت عدم انتخاب صحیح و حساب شده به هیچ عنوان قادر به پاس کردن مراحل نخواهید بود. این یکی از ویژگی های خوب بازی است که بازیکنان را به تفکر وا می دارد و گیم پلی بازی می تواند برای کودکان نیز بسیار سازنده و مفید باشد.

بازی فیزیکی Spill It

تنها نکته ی منفی بازی فیزیکی Spill It این است که با گوشی ها و تبلت های قدیمی و دارای سیستم سخت افزاری ضعیف و حافظه ی رم کم قادر نخواهید بود به صورت روان بازی را اجرا کنید و این موضوع ممکن است از لذت بخش بودن تجربه ی بازی کمی بکاهد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.