پیدا کردن افراد متصل به وای فای : Who Use My Wifi

نمیدانید در حال حاضر چه کسانی به وای فای شما متصلند؟ آیا حدس می زنید کسی در شبکه ی خانه یا محل کارتان بدون اجازه حضور دارد و از اشتراک اینترنتیتان استفاده می کند؟ پس برای پیدا کردن افراد متصل به وای فای همین حالا اپلیکیشن Who Use My Wifi را دانلود و نصب کنید تا از تعداد افراد متصل به مودم روتر خانگی یا اداریتان به همراه لیست آی پی آن ها با خبر شوید و در صورت وجود افراد اضافی، اقدامات لازم را انجام دهید. چرا که با اتصال افراد ناشناس به Wifi شما علاوه بر پایین آمدن سرعت و استفاده شدن اشتراک اینترنت شما، مهمتر از این ها اطلاعات شخصی و خصوصیتان نیز می تواند مورد جاسوسی قرار بگیرد. پس می بایست به هر قیمتی که شده جلوی هکر ها را از نیل به این هدف بگیرید.

پیدا کردن افراد متصل به وای فای پیدا کردن افراد متصل به وای فای

طرز کار برنامه به این صورت است که MAC Address  – که شماره ای است منحصر به فرد برای هر دستگاه دارای قابلیت اتصال به وای فای – را به دست آورده و آن ها را در دیتابیس و بانک اطلاعاتی قوی و کامل خود جستجو می کند تا نام سازنده ی دستگاه متصله را پیدا کند و به شما اطلاع دهد. با کمی تلاش و جستجو در افراد اطرافتان و دانستن اینکه مارک و برند گوشی هر کدام چیست می توانید فرد خاطی را پیدا کنید و می توانید افراد متصل به وای فای خانه یا محل کارتان را به آسانی پیدا کنید.

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to Solve Spotify Please Disable Offline Mode Issue

So this a very annoying issue that wheneve you open spotify and try to play …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.