نمایش اطلاعات شبکه: Network Cell info

به کمک برنامه نمایش اطلاعات شبکه: Network Cell info می توانید اطلاعات و گزارش کاملی از شبکه ی تلفن همراه خود دریافت کنید. از میزان آنتن دهی گرفته تا اطلاع از نسل چندم تلفن همراه به سادگی در این اپلیکیشن امکان پذیر است. برای نمونه حتی می توانید مکان فیزیکی آنتن تلفن همراه مستقر در محلتان را بر روی نقشه مشاهده و بررسی کنید. به کمک این قابلیت قادر خواهید بود تا از علت آنتن دهی نامناسب در خانه یا محل کارتان مطلع شوید.

نمایش اطلاعات شبکه: Network Cell info

کاربرد دیگر برنامه نمایش اطلاعات شبکه: Network Cell info زمانی است که به مناطق مرزی یا خارج از کشور سفر کرده باشیم و بخواهیم از اینکه در حالت رومینگ قرار داریم یا خیر مطلع شویم. در این صورت می توانیم از هزینه کرد بی مورد با جلوگیری از تماس یا استفاده از دیتا به هنگام رومینگ خودداری کنیم. این ها تنها بخشی از امکانات و قابلیت های این اپلیکیشن کاربردی است و مطمئنّاً استفاده ها و کاربری های متعدد دیگری نیز برای کاربران حرفه ای دارد. این اپلیکیشن کم حجم و ساده اما کاربردی را می توانید از همین جا با لینک مستقیم دانلود و نصب کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.