نحوه تغییر شبکه موبایل به 4G نسل چهارم

در صورتی که برای دانلود فایل های حجیم و یا کاربری های دیگر نیاز به اینترنت پر سرعت دارید اما گوشی یا تبلت شما با تشخیص اشتباه سعی در اتّصال شما با تکنولوژی نسل سوم شبکه های تلفن همراه و یا همان 3G دارد، می توانید از ترفند زیر استفاده کنید. مشکل از آن جا شروع می شود که از منوی تنظیمات شبکه های اندروید تنها می توانید از بین سه گزینه ی 2G، 3G و 3G/4G انتخاب کنید امّا بدیهی است که برای دریافت سرعت اتصال بیشتر شما خواهان اتصال به شبکه فقط به صورت 4G هستید. نحوه تغییر شبکه موبایل به 4G نسل چهارم به این صورت است که تنها کافیست کد زیر را شماره گیری کنید:

*#*#4636#*#*

نحوه تغییر شبکه موبایل به 4G نسل چهارم

حالا به بخش Phone Info رفته و از منوی پائین بازشو گزینه ی LTE Only را برگزینید. حال دستگاه شما تنها با تکنولوژی نسل چهارم تلفن های همراه به اینترنت متّصل خواهد شد. توجّه داشته باشید پس از اتمام استفاده به همین بخش بازگشته و تنظیمات را به حالت قبل بازگردانید در غیر اینصورت بدیهی است در بسیاری از مکان ها ممکن است به دلیل نبود امکان اتصال 4G یا نسل چهارم، گوشی یا تبلت شما از شبکه و آنتن دهی خارج شود و قادر به تماس و یا دریافت پیام کوتاه نباشید. به خاطر داشته باشید که این روش ساده ترین و عملی ترین روش و نحوه تغییر شبکه موبایل به 4G نسل چهارم است که بر روی همه ی دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود گیم تایم

حل مشکل کار نکردن موس و کیبورد در The Witcher 2

سه گانه بازی Witcher از بهترین ها در نوع خود یعنی بازی های نقش آفرینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.